elikkä mihis kohtaan on järkevintä laittaa letkulämmitin e36 328i:ssä? ohje sanoo että alavesiletkuun mutta kun jos sen siihen laittaa niin tukkiiko termostaatti veden kulun vai toimiiko se siinä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328i letkulämmittimen paikka?
Collapse
X
-
Originally posted by bmwbmw View Postelikkä mihis kohtaan on järkevintä laittaa letkulämmitin e36 328i:ssä? ohje sanoo että alavesiletkuun mutta kun jos sen siihen laittaa niin tukkiiko termostaatti veden kulun vai toimiiko se siinä?
Mullekin totesi aikanaan huoltomies, kun menin erilaisista lämmittimistä kyselemään, jotta letkulämmitintä ei voi laittaa, mutta säteilijän kyllä.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
-
-
nakkasin sen siihen alavesiletkuun kiinni niin perhana sehän tuntuu tosissaan toimivan siinä kohti. parin tunnin lämmitysen jälkeen lämpöviisari on jo viisarin verran sinisen päällä menossa ja kone tuntuu kädellä kokeiltuna lämpimältä jokapuolelta.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Missä noita letkulämmittimiä myydään 328:iin ja onko se joku yleismalli? Merkki + hinta?E30 325 iX -90 touring
Vw Passat 1.8 T -01
Ex BMW:t
E36 320 i -92 coupe
E36 328 i -95 coupe
E36 325 iA -94 sedan
E34 520 i 24V -95 touring
E34 540 iA -94 sedan
E39 525 TDS -98 touring
Originally posted by TareJRMutta ite oon ollu tyytyväinen autoon ja tälleen harmitaa vaa se että noi ei olle oikealla keski jaolla noi vanteet.
Comment
-
-
Originally posted by coupebemaristi View PostMissä noita letkulämmittimiä myydään 328:iin ja onko se joku yleismalli? Merkki + hinta?
Pistä kahalle kyselyä niin saat sieltä tarkan tyypin ja suositukset esim Defan tuotteista.
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postitse ostin toyota hilux 2.4td malliin tarkoitetun niin sille on todella passeli paikka alavesiletkussa.
Comment
-
-
ja tosiaan vaikka täällä on ollut jos jonkin näköistä keskustelua letkulämmittimen toimivuudesta niin minä voin ainakin sanoa hyvillä mielin että tähän olen todellakin tyytyväinen. -20c pakkasella parin tunnin jälkeen koko kone tuntuu lämpimältä ja auton käynnistämisen jälkeen noin puolen minuutin päästä alkaa puhaltaa jo lämmintä kabiiniin. Eli SUOSITTELEN enkä oiken ymmärrä miksi jotkut puhuu siitä että kannattaa koko homma unohtaa jos autossa on ilmastointi? itsellä löytyy ja toimii mainiosti.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Eipä toiminu letkulämmitin ainakaan mun autossa(defa 550W) yön yli lämmityksessä ja ei lämmenny kone ja ku kokeili toisen puolen vesiletkuja nii kylmänä oli. Asennettu ohjeen mukaan. Keulasta katsottuna oikeanpuoleiseen alavesiletkuun asensin, onkohan tuolla jotain merkitystä? Autossa ilmastointi. Ois pitäny uskoa ku varoiteltiin mutta ku joillain kuitenki vissiin toimii nii päätin kokeilla ku halvallaki sain. Lokilämmitin tulee ens viikollasigpice36 325 coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by Jampez View PostEipä toiminu letkulämmitin ainakaan mun autossa(defa 550W) yön yli lämmityksessä ja ei lämmenny kone ja ku kokeili toisen puolen vesiletkuja nii kylmänä oli. Asennettu ohjeen mukaan. Keulasta katsottuna oikeanpuoleiseen alavesiletkuun asensin, onkohan tuolla jotain merkitystä? Autossa ilmastointi. Ois pitäny uskoa ku varoiteltiin mutta ku joillain kuitenki vissiin toimii nii päätin kokeilla ku halvallaki sain. Lokilämmitin tulee ens viikollasigpic
Comment
-
Comment