Miten lähtee kyseinen ratti irti ja onko siitä jotain erityistä tiedettävää ettei vaa posauta ilmapalloa ulos..? Mittariston sain jo sen verran irti että pystyin jopa vaihtamaan muutaman polttimon(vaatii tosin ET:n sormet
) mutta käsiin se pitäis saada kokonaan.
e36 airbag-ratin irroitus
Collapse
X
-
Juu kannattaa tosin varmistaa mikä ratti menee. Itselleni kävi vähän huonommin noiden ratinvaihto hommien kanssa. KCS:n pojat vielä hommasivat ratin heidän tuomaansa autoon, jonka piti sopia heittämällä. No eipä mennyt ja itse sain maksaa palautuksesta syntyvät kulut...
Comment
-
Mittariston saat kyllä käsiin ilman ratin irroitustakin niin uskomattomalle kuin se aluksi näyttääkin. Jos kuitenkin haluat ratin irroittaa niin ensiksi akunkenkä pois. Sen jälkeen ratin takaa kaksi torx ruuvia auki ja vetää bägiä vähän ulospäin, että saa johdon irroitettua. Johdon irroituksen jälkeen bägi on käsissä.Originally posted by Jampez View PostMiten lähtee kyseinen ratti irti ja onko siitä jotain erityistä tiedettävää ettei vaa posauta ilmapalloa ulos..? Mittariston sain jo sen verran irti että pystyin jopa vaihtamaan muutaman polttimon(vaatii tosin ET:n sormet
) mutta käsiin se pitäis saada kokonaan.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Yritin irrotella sitä tuossa ja kyllä se sieltä varmaanki vois jopa tullakkin mutta ne liittimet pitäis saada jotenki irtoamaan. kummallakin puolella näyttäs piuhat menevän mittaristoon. Onko niissä pikaklipsut vai mitenkä ku ei sinne oikein meinaa nähdä kunnolla?Last edited by Jampez; 01-12-2006, 19:22.sigpice36 325 coupe -93
Comment
-
pikaklipsut ja hyvin helpot avata.
Tuossa juttua ihan yleisesti---> http://wwww.btcf.fi/forum/showthread...ittaristo+irtiLast edited by Jesper; 01-12-2006, 18:07.
Comment
-
eipä taida tulla, jos ei ole ratissa korkeus säätöä... ?Originally posted by Jesper View PostKyllä se jossain asennossa sieltä tulee.
Itse sain ainakin aika helposti.
Comment
-
Tulihan se sieltä lopulta ihan kivuttomasti ja sain mittariston käsiini.(ratissa korkeudensäätö) näytti olevan vielä jonkinmoinen sinettiki(?) jäljellä, sellanen tumma jossa viivakoodeja ja jota ei saa ehjänä pois.
Saattaa nuo kilometrit pitääkkin paikkansa(280tkm) auto loistavassa kunnossa ja kulumisen jäljet vähäisiä.
Ensimmäinen bemu muuten ja eka tuontiki samalla. Seuraavalla kerrallakkin tuon saksasta ja merkki pysyy ehdottomasti samana.
Kiitos vinkeistä, olisin muuten ruvennu repimään rattia irti
sigpice36 325 coupe -93
Comment
Comment