Mä aikanaan asensin omaan e36:een sumarit, ja en käyttänyt mitään alkuperäistä, paitsi sen sumareiden napin. silti valot pelitti kuten alkuperäiset.
Kaikkea en muista, mutta mittailin niitä kolmea johtoa jotka tulee siihen katkaisijalle ja nyt en muista jouduinko lisäämään sen neljännen johdon vai en, mutta sen saa jokainen varmistettua mittailemalla että ne piuhat ja napit pelaa kuten pitää.
Sitten sen sumareiden valon sinne mittaristoon kytkin siten että, otin mittariston irti, sitten seurailin niitä mittariston lankoja johonkin tiettyyn liittimeen ja johtoon josta rosvosin haaran sumareiden napille, eli kun painaa sumarit päälle, tulee napilta + tuonne mittaristoon ja sumareiden valo syttyy.
Ikävä kyllä en muista piuhan väriä, mutta ei ole vaikea etsiä.
Sitten vaan normaalisti vetää piuhan napilta releelle ja kytkee relen ihan normaalisti kuten kuuluukin ja sitten releeltä vetää vaan omat piuhat sumareille. Näin itse tein ja hyvin pelas
Kaikkea en muista, mutta mittailin niitä kolmea johtoa jotka tulee siihen katkaisijalle ja nyt en muista jouduinko lisäämään sen neljännen johdon vai en, mutta sen saa jokainen varmistettua mittailemalla että ne piuhat ja napit pelaa kuten pitää.
Sitten sen sumareiden valon sinne mittaristoon kytkin siten että, otin mittariston irti, sitten seurailin niitä mittariston lankoja johonkin tiettyyn liittimeen ja johtoon josta rosvosin haaran sumareiden napille, eli kun painaa sumarit päälle, tulee napilta + tuonne mittaristoon ja sumareiden valo syttyy.
Ikävä kyllä en muista piuhan väriä, mutta ei ole vaikea etsiä.
Sitten vaan normaalisti vetää piuhan napilta releelle ja kytkee relen ihan normaalisti kuten kuuluukin ja sitten releeltä vetää vaan omat piuhat sumareille. Näin itse tein ja hyvin pelas
![Smoke](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/smoke.gif)
Comment