apuuva!!! 320i ja -92 puhallin puhaltaa nelosella samaan tahtiin kun kuuluis puhaltaa 1 tasolla ja ei tuu lämmintä,ei sitte millään...5asteen pakkasellakin joutuu vapisemaan ja sit nyt rupes vielä nostaa lämpöjä..kokemuksia???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Heikko puhallusteho
Collapse
X
-
e36 316i -98- puhallin
ois ongelmia bemarin puhaltimen kanssa. laittaa tuulettimen 2 asentoon niin tulee tosi heikosti ilmaa ja 4 asennossakin ei meinaa edes huurut lähtee ikkunoista jalkoihin ei oikeestaan tule ollenkaan ilmaa. liekö siellä joku tukossa vai puhallin rikki? osaisko joku vähä jeesaa kammottaa tuleva talvi
normaalilta kyllä kuulostaa kun puhaltaa. aaapuva!!
Comment
-
-
E36 Heikko puhallusteho
Autona -94 m3 ilmastoinnilla (pienet nupit lämmön säädölle) niin onko tosiaan niin et toi E36:sen puhallusteho on noin onneton ? Otin raitisilmasuodattimenkin pois ja ajattelin et se siellä tökkii mut ei. Puhallin kyllä töhisee mut TOSIi vaisusti ilmaa tulee suuttimista.. Mikähän neuvoksi seuraavaksi.. Menee tosi kauan esim:kun sivuikkunat aukeaa huurusta tai tuulilasi KOKONAAN auki.. Nestettä ei hävitä eikä maistu "sokeri"eli en usko kenno vikaan mut kosteutta tuntuu autossa jonki verta olevan vielä kiusaksi..
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostApropoo yks syy tais löytyä kun runkutin sisäkierron nappia niin oiskohan siellä ollu läppiä jumissa kun vähä tuli puhallustehoa lisää ja mikä parasta niin näyttäs et sivulasitkin pysyy auki ..Täytyy huomenna kattoa jos ne "ilmanoton läpät näkis sieltä.. et onhan ne auki.
Sisäkierto-asento lisää puhallustehoa normaalistikin mutta aiheuttaa huurua laseihin yms. kun kauan pitää päällä. Tarkoitettu väliaikaiseen käyttöön jos ulkoilma likaista.
Jos raitisilmasuodatin on ok niin sinne tuleva ilma-kanava voi olla tukossa.
Tarkista ilmanotto-aukkojen tilanne tuulilasin alareunasta suodattimelle asti.Last edited by soldia; 19-12-2006, 21:07.
Comment
-
-
Ongelma ratkaistu.. ilmanotto läpät olivat vain vähän raollaan. vedin ne sormilla auki niin nyt puhaltaa. Ennen sai olla lämmöt tapissa, puhallin täysillä ja se kylmä/kuuma napikka punasella ja silti sivulaseja veti huuruun ja autossa oli koko ajan vähän kylmä. Nyt saa olla puhallin ykkösellä ja lämpöpotikka ~20c tuntumassa niin kaikki lasit pysyy auki. Ei tietty ole pakkanenkaan mut ero edelliseen HUOMATTAVA ..
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostOngelma ratkaistu.. ilmanotto läpät olivat vain vähän raollaan. vedin ne sormilla auki niin nyt puhaltaa. Ennen sai olla lämmöt tapissa, puhallin täysillä ja se kylmä/kuuma napikka punasella ja silti sivulaseja veti huuruun ja autossa oli koko ajan vähän kylmä. Nyt saa olla puhallin ykkösellä ja lämpöpotikka ~20c tuntumassa niin kaikki lasit pysyy auki. Ei tietty ole pakkanenkaan mut ero edelliseen HUOMATTAVA ..
Kyseessä siis e36 automaatti-ilmastoinnilla.Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89
Comment
-
-
En nyt ole juuri ehtinyt paneutumaan noihin läppiin, mutta onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa? Tosiaan puhaltaa ainakin tuulilasin alalaidasta pirun kylmää ilmaa, vaikka koneen lämmöt on ihan tasan keskellä eikä siltä osin ole ongelmia. Toisaalta ongelmaa ei ole motarilla ajettaessa, jolloin vauhtia ja kierroksia(en tosin tiedä kumpi tuossa vaikuttaa) ja tulloin sitä lämpöä tuleekin
Lämmöt 27c ja silti viileää kabiinissa, alkaa bemaristia kalskattaa hissukseen.Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89
Comment
-
-
Originally posted by pablo View PostTarkoitan niitä läppiä jotka on lasinpyyhkijöiden alapuolella reikämuovin takana. Konehuoneen puolelta pääsee käsiksi.. Noin 7x7 cm läpät jotka ovat kiinni asennossa auton suuntaisesti ja avautuu ikäänkuin ovi eteenpäin..
Comment
-
Comment