Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M50B25 moottorin ylimääräinen ennenkuulumaton ääni

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TrafficWB
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 185
    • Vantaa

E36 M50B25 moottorin ylimääräinen ennenkuulumaton ääni

Nyt visaiseen videotehtävän kimppuun.. Ohessa on videonpätkä koneesta. Ruvennu kuulumaan ylimääräinen ääni tyhjäkäynnillä, sen huomaa konepelti ylhäällä. Sisälle ei kuulu (ainakaan vielä).

Se ääni ei kovin selvästi kuulu tossa videolla mutta siinäkun vie kameran tohon muovien päälle niin se kuuluu siinäkohtaa samalta kuin kuuntelijalle siinä edessä seisoskellessa :think

Onko jollakulla näkemystä mikä pitää ääntä, tarviiko huolestua? Semmonen naka-naka-naka-naka saundi siitä ylimääräinen nyt tulee, höh.
    MYYTYE36 325i -93
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

mulla piti vähän saman tapasta e30. kun vesipumpun laakeri oli sanonu ittes irti. flekti hyppi ja pyöri miten sattu. mut pumppu pelitti niinkuin kuuluikin. Ääni mulla kuului siitä munuaisten kohdalta parhaiten.
    Last edited by Tonton; 27-12-2006, 13:44.
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

Comment

• Risto113
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 1204
      • GrassLake

Tutki nyt ekana onko siinä vespumpun akselissa väljää, vaikka flektistä kiinni ja heilutat sivuille tai ylös/alas.
      Joka tapauksessa kannattaa se pumppu kuitenki varuiksi vaihtaa, ei oo kallis ja hajoaa jossain vaiheessa kuitenki. Sitte menee kansipahvi...

Comment

• tigu
        BTCF Member
        • May 2006
        • 947
        • Oulu

Mulla kuuluu sama ääni omassa e36:sessa,monesti olen yrittäny paikallistaa mistä kuuluu mutta ei saa selkoa.Ja vesipumppu on vaihdettu kuukausi sitten:think
        -e21 m50-

Comment

• TrafficWB
          Bimmer Rookie
          • Feb 2005
          • 185
          • Vantaa

Vika sitten paikallistui. Eli nakanaka äänet keskeltä moottoria lähti sitten tulppien vaihdolla. Ilmeisesti joku sytytystulppa löysällä tai jotain siitä tommonen käyntiääni. Uudet tulpat sisällä ja äänet hävisivät. Rupes käymään muutenkin paremmin :think
          MYYTYE36 325i -93

Comment

• tigu
            BTCF Member
            • May 2006
            • 947
            • Oulu

Originally posted by TrafficWB View Post
            Vika sitten paikallistui. Eli nakanaka äänet keskeltä moottoria lähti sitten tulppien vaihdolla. Ilmeisesti joku sytytystulppa löysällä tai jotain siitä tommonen käyntiääni. Uudet tulpat sisällä ja äänet hävisivät. Rupes käymään muutenkin paremmin :think
            Oho Täytyypä heti itelle kokeilla uusilla tulpilla..
            -e21 m50-

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎