Announcement

Collapse
No announcement yet.

käykö m3 3.2 perä e36 325:seen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16460
    • Asikkala

    #16
    Originally posted by Rocla View Post
    Käy, mikäli vaihdat takakelkan ja tukivarret ja kardaanin ja saat m3 kardaanin käymään laatikkoon, muttei yksistään.
    Todella ot, anteeksi, mutta: käykö tuollainen roclan postauksissa oleva e30 mittaristo -84 323i:hin, on paremman näköinen valkoisilla neuloilla ja 240 nop.mittarilla ? Kuinka isolle tankille bensamittari noissa on ?

    Comment

    • Mikazu
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 265
      • -

      #17
      käykö m3 3.2 perä e36 325:seen???

      jos jollakin olis tietoo olisin kiitollinen!


      Hmmm.. :think

      Itselläni on e36 m3 3.2tekniikka...kesällä vaihdettiin 3.0 (188) perä siihen..se ei vaatinut kuin murikan ja kehdon vaihdon..(jos joku miettii että miksi..niin sen takia koska välityksiä on enemmän tarjolla ja painoa lähtee)

      veikkasin että 3.2 sen lukko ei sovi 325 murikkaan koska 3.2 on type 210 ja 325 on type188

      E36 325 akselistosta ei kylläkään kokemusta ole..
      Last edited by Mikazu; 05-01-2007, 00:37.

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #18
        Originally posted by Mikazu View Post
        veikkasin että 3.2 sen lukko ei sovi 325 murikkaan koska 3.2 on type 210 ja 325 on type188
        BINGO, tätä odottelinkin
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • rallimamma
          Bimmer Rookie
          • Dec 2005
          • 4
          • Hämeenmaa

          #19
          Perän sovitus

          E36 M3 perä 325 vakio perän tilalle:

          Vakio perästä otettaan vetoakselien tumpit M3 Perään, ne käy suoraan.

          Vakio perän kardaanin laippa käy paikallleen kun M3 perään kardaanilaipan alle sorvataan muistaakseni 2 milliä paksu sovite "prikka" jottei laippa kiristettäessä mene boorillla liian syvään. ( kardaanin laippa osuu perän koteloon ilman väli "prikkaa")

          Tämän jälkeen perä käy vakio kehtoon ja siihen sopii 325 vakio kardaani ja vetoakselit!

          Viime vuonna toteutettu yhteen E36 325i:n

          Comment

          • Mikazu
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 265
            • -

            #20
            "E36 M3 perä 325 vakio perän tilalle:

            Vakio perästä otettaan vetoakselien tumpit M3 Perään, ne käy suoraan.

            Vakio perän kardaanin laippa käy paikallleen kun M3 perään kardaanilaipan alle sorvataan muistaakseni 2 milliä paksu sovite "prikka" jottei laippa kiristettäessä mene boorillla liian syvään. ( kardaanin laippa osuu perän koteloon ilman väli "prikkaa")

            Tämän jälkeen perä käy vakio kehtoon ja siihen sopii 325 vakio kardaani ja vetoakselit!

            Viime vuonna toteutettu yhteen E36 325i:n"



            - Tämä ohje oli varmaan e36 m3 3.0 perälle.. 3.2 murikka on isompaa kaliiperia ja tarvii sen vuoksi sen oman kehtonsa..

            Comment

            • rallimamma
              Bimmer Rookie
              • Dec 2005
              • 4
              • Hämeenmaa

              #21
              Jep se tosissaan tais olla 3,0 perä

              Comment

              • Bmw_xXx
                Bimmer Rookie
                • Nov 2003
                • 152
                • Varpaisjärvi

                #22
                Originally posted by Mikazu View Post
                "E36 M3 perä 325 vakio perän tilalle:

                Vakio perästä otettaan vetoakselien tumpit M3 Perään, ne käy suoraan.

                Vakio perän kardaanin laippa käy paikallleen kun M3 perään kardaanilaipan alle sorvataan muistaakseni 2 milliä paksu sovite "prikka" jottei laippa kiristettäessä mene boorillla liian syvään. ( kardaanin laippa osuu perän koteloon ilman väli "prikkaa")

                no jos tekee nämä muutokset ja muuttaa sen taka-akselipalkin ni pitäs käydä sen 3.2 perä???vai pitääkö ne tukivarret vaihtaa?? vois tietysti laittaa tommosen 3.0:n perän mutta ei löydy mistään..
                F85 X5M ´16
                E91 335d (364hv/750nm)
                E30 3xx s38 turbo(1082hv)

                ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎