Elikä, ongelma on se että auto on nyt pakkasilla aika perkeleen viileä peli päästellä. Nesteet tuossa autoon vaihdoin uusiin ja ilmattiin yms. peruskuviot. Lämmöt nousee normaaliin, eli puoleen väliin ja laitat pöhöttimen täysille niin tulee n. 10s tosi kuumaa ja sitten jo viilenee ja alkaa tulla aika haaleata.
Matka-ajossa taas lämmintä tulee huom. paremmin. Onko tuossa siis joku pumppu, joka kierrättää vettä lämppärissä ja mikä sitä ohjaa? Tuntus ihan kun lämppärissä ei kiertäs tarpeeks lämmin ilma ja se viilenis heti kun pistää ilmaa tulemaan. Kun pöhötin on pikkuteholla (I viiva), niin tulee tasaisesti sellasta "suht" lämmintä ilmaa. Autossa on siis ilmastointi, jota en luonnollisesti ole talvella päällä pitänyt.
On meinaa vittumaista ajella kaupungissa, kun autossa ole juuri lämpösempi kuin pihalla :/
Matka-ajossa taas lämmintä tulee huom. paremmin. Onko tuossa siis joku pumppu, joka kierrättää vettä lämppärissä ja mikä sitä ohjaa? Tuntus ihan kun lämppärissä ei kiertäs tarpeeks lämmin ilma ja se viilenis heti kun pistää ilmaa tulemaan. Kun pöhötin on pikkuteholla (I viiva), niin tulee tasaisesti sellasta "suht" lämmintä ilmaa. Autossa on siis ilmastointi, jota en luonnollisesti ole talvella päällä pitänyt.
On meinaa vittumaista ajella kaupungissa, kun autossa ole juuri lämpösempi kuin pihalla :/
Comment