Okei, eli probleema on tämä: Siinä käynnistyksen jälkeen ilmaantuvassa Inspection-näytössä heräsi henkiin pieni oranssi kello-symboli. Käsittääkseni se kertoo jarrunesteen vaihtotarpeesta? Joka tapauksessa, miten sitä pitäisi tulkita kun se tuikkii jo nyt mutta varsinaisessa huoltonäytössä palaa vielä pari lediä, eli huolto ei olisi ihan vielä ajankohtainen. Tarkoittaako kello sitä, että nesteet pitää vaihtaa NYT vai seuraavassa huollossa? Voiko jarrunesteet käydä vaihtamassa ja nollata vain sen kellosymbolin (kotikonstein)..? Kiitoksia jo valmiiksi.. :help:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 huoltovälinäyttö
Collapse
X
-
Mitkäs ledit siinä palkkinäytössä näkyy? jos on keltainen, punainen ja kello, niin tarkoittaa että kaikki huollot ajankohtaista.
Muistaakseni oli vaihtoehtoina "nollata palkit" tai "nollata palkit ja kellosymboli".
Asiaa enemmän tuntevat voivat oikaista jos olen väärässä.ex. E39 528iA -96
ex. E61 530xdA -08
ex. E91 320iA Touring -08
ex. E39 525iA Sedan -02
ex. E36 318is Coupe -92
-
-
Huoltorytmi on seuraavanlainen: oilservice - inspection I - oilservice - inspection II - oilservice - inspection I jne. Tämän lisäksi on edellä mainituista riippumaton vuosihuolto, jota ilmaistaan kellosymbolilla.
Vuosihuoltoon kuluu mm. jarrunesteen vaihto, vedenpoistoaukkojen puhdistus, valojen suuntauksen tsekkaus ja jäähdytysnesteen vaihto (joka toinen vuosi).Frauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
-
Originally posted by KreuzotterHuoltorytmi on seuraavanlainen: oilservice - inspection I - oilservice - inspection II - oilservice - inspection I jne. Tämän lisäksi on edellä mainituista riippumaton vuosihuolto, jota ilmaistaan kellosymbolilla.
Vuosihuoltoon kuluu mm. jarrunesteen vaihto, vedenpoistoaukkojen puhdistus, valojen suuntauksen tsekkaus ja jäähdytysnesteen vaihto (joka toinen vuosi).
Comment
-
-
Nollaus tapahtuu samalla tavalla kuin huoltovalojenkin. Kertauksena: virtapäälle (ei käyntiin) huoltotöpselistä nastat 7 ja 19 (ainakin E34:ssa) yhteen johdon pätkällä, oilservice n. 3 s ja inspection n. 12 s.
En muista tarviiko kellon nollaus 3 vai 12 s, mutta kokeile ensin lyhyempää aikaa. Jos ei nollaannu, ni sitte pidempää.Frauen fahren besser...mit dem Bus!
Comment
-
-
Originally posted by KreuzotterNollaus tapahtuu samalla tavalla kuin huoltovalojenkin. Kertauksena: virtapäälle (ei käyntiin) huoltotöpselistä nastat 7 ja 19 (ainakin E34:ssa) yhteen johdon pätkällä, oilservice n. 3 s ja inspection n. 12 s.
En muista tarviiko kellon nollaus 3 vai 12 s, mutta kokeile ensin lyhyempää aikaa. Jos ei nollaannu, ni sitte pidempää.
Comment
-
-
Originally posted by JuzmusOriginally posted by KreuzotterNollaus tapahtuu samalla tavalla kuin huoltovalojenkin. Kertauksena: virtapäälle (ei käyntiin) huoltotöpselistä nastat 7 ja 19 (ainakin E34:ssa) yhteen johdon pätkällä, oilservice n. 3 s ja inspection n. 12 s.
En muista tarviiko kellon nollaus 3 vai 12 s, mutta kokeile ensin lyhyempää aikaa. Jos ei nollaannu, ni sitte pidempää.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
http://www.bmwe36tips.20m.com/resetlights.htm 8)
5sec ja 10sec tua ainakin ja itellä toiminut myös noi ajat :wink:
Comment
-
-
Originally posted by KreuzotterHuoltorytmi on seuraavanlainen: oilservice - inspection I - oilservice - inspection II - oilservice - inspection I jne. Tämän lisäksi on edellä mainituista riippumaton vuosihuolto, jota ilmaistaan kellosymbolilla.
Vuosihuoltoon kuluu mm. jarrunesteen vaihto, vedenpoistoaukkojen puhdistus, valojen suuntauksen tsekkaus ja jäähdytysnesteen vaihto (joka toinen vuosi).
Comment
-
Comment