P*rkeleen p*rkele! Menin antamaan kaverin italian ihmeeseen, eli fiat bravaan virtaa, ja eihän se kosla edes lähteny käyntiin. Noh todettiin että ei se toimi ja ajoin oman parkkiin ja sammutin auton. En siis tiennyt että näiden "nykyautot" ei sais olla käynnissä, kun antaa virtaa toiseen autoon, sai ilmeisesti siis jonkun piikin tai jotain.
Uudelleen kun koittaa käynnistää autoa niin ei mitään. Virrat tulee päälle, mutta startissa ei edes solenoidi napsahda. Noh yks kaveri tuli siihen tutkimaan että mikä sieltä on menny paskaks, niin virtalukolta menee startin herätä releeseen. Ja releestä virta ei mene eteenpäin. Hyppyjohdolla auto saatiinkin käyntiin, kun ohitettiin rele.
Kysymys kuuluukin, onko vain rele paskana, vai tarvitseeko se rele "ohjevirran" tjsp. muualta? Eli onko vain joku toinen laite paskana jonka kautta rele kierrättää virran, vai kierrättääkö?
Relettä lähen siihen huomenna metsästämään, mutta pahoin pelkään että sieltä on joku muu mennyt paskaks, sulakkeet oli ok ainakin konehuoneessa ja auto toimii siis käynnissä ihan normaalisti.
Releestä löyty tälläset tiedot
Bmw 61.35-8 362 101
AS-M Schaltgetriebe= altavistan mukaan vaihdelaatikko suomeks?!
LK 05 3930 00
<PA6+6F 301>
BLAU
Vai kierrättääkö rele virran jonkun ajonestolaitteen kautta? Autossa on siis alkup. hälytin ja ajonesto. Oisko voinut mennä paskaksi? Soitin kyllä bmw huoltoon ja sanoivat että eivät usko siihen. Koitin siis sulkea kaukosäädöllä ovia ym, ja otin akun kengän irti jne. ei vaikutusta.
Auto on siis 94- 325. Ei ole kyllä pelkoa, että tuolla annan enään muille virtaa v*ttu s*atana! Oli hienoa eka 30min leikkiä fiiatilla, sitten toi hyyty siihen pihaan ja tunti sitä räplätä 25c pakkasessa TF%E¤&#!!
Uudelleen kun koittaa käynnistää autoa niin ei mitään. Virrat tulee päälle, mutta startissa ei edes solenoidi napsahda. Noh yks kaveri tuli siihen tutkimaan että mikä sieltä on menny paskaks, niin virtalukolta menee startin herätä releeseen. Ja releestä virta ei mene eteenpäin. Hyppyjohdolla auto saatiinkin käyntiin, kun ohitettiin rele.
Kysymys kuuluukin, onko vain rele paskana, vai tarvitseeko se rele "ohjevirran" tjsp. muualta? Eli onko vain joku toinen laite paskana jonka kautta rele kierrättää virran, vai kierrättääkö?
Relettä lähen siihen huomenna metsästämään, mutta pahoin pelkään että sieltä on joku muu mennyt paskaks, sulakkeet oli ok ainakin konehuoneessa ja auto toimii siis käynnissä ihan normaalisti.
Releestä löyty tälläset tiedot
Bmw 61.35-8 362 101
AS-M Schaltgetriebe= altavistan mukaan vaihdelaatikko suomeks?!
LK 05 3930 00
<PA6+6F 301>
BLAU
Vai kierrättääkö rele virran jonkun ajonestolaitteen kautta? Autossa on siis alkup. hälytin ja ajonesto. Oisko voinut mennä paskaksi? Soitin kyllä bmw huoltoon ja sanoivat että eivät usko siihen. Koitin siis sulkea kaukosäädöllä ovia ym, ja otin akun kengän irti jne. ei vaikutusta.
Auto on siis 94- 325. Ei ole kyllä pelkoa, että tuolla annan enään muille virtaa v*ttu s*atana! Oli hienoa eka 30min leikkiä fiiatilla, sitten toi hyyty siihen pihaan ja tunti sitä räplätä 25c pakkasessa TF%E¤&#!!
Comment