Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Ratin sopivuus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tejuka
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2007
    • 692
    • Ilmajoki

    #31
    Originally posted by jr66 View Post
    :think
    No mikäs tuossa mietityttää? Eikö tähän tullut siis vieläkään selvyyttä???

    Comment

    • Morkai
      BTCF Member
      • Sep 2005
      • 3197
      • Saarijärvi

      #32
      Ja toi rattiakselin kehyskin on aikalailla optionaalinen osa, sitä vähän purkamalla saa uudemman slipringin kyllä paikoilleen ja lukittua.. joskin toki se uuden mallin kehys on kätevä olla. 92 tms. niin pitää vielä toi airbagin liitin saada vaihdettua, nää menee aikalailla bolt-on kaikkiin E32/E34/E36/E38/E39 kun vähän ihmettelee ja airbag-ratin tilalle on laittamassa.

      Ainoa malli jonka modaaminen on vaikeaa, on retrofit-ratti, jossa airbagin valo on itse ratissa. Siinäkin varsinainen bagi on yhteensopiva näiden alkuperäisasennusten kanssa, mutta slipringin sovitus tarvii vähän viilaa ja rautasahaa.
      sigpic
      E23 728iA V8-projekti
      E38 730D -projekti
      E39 540iA -projekti
      I01 i3 -projekti

      Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

      Comment

      • Tejuka
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2007
        • 692
        • Ilmajoki

        #33
        Taas lisää Nyt olisi tarjolla 2000 vuosimallin z3:sta tuollainen m-ratti tarjolla. Ratissa ilmeisesti 2-vaihenen bagi, mitä se aiheuttaa? Onko mahdollista edes modata tohon mun autoon, joka siis tosiaan -1/94. Meneekö siinä nyt sitten miten paljon osia vaihtoon, jos tuosta yrittäisi laittaa ratin?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎