Announcement

Collapse
No announcement yet.

.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    .......

    ......
    Last edited by mika68; 06-09-2012, 13:39.
  • Touring
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1310
    • Järvenpää

    #2
    Tilaat kitupiikki.net:istä H&R:t. jos ei miellytä niin sitten vielä jousilautaset eteen.
    Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
    Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

    Comment

    • Gonzalez
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 2632
      • Seinäjoki

      #3
      Olikos tuossa touringissa eri takajouset kuin coupessa/sedanissa?? Näin muistelen olleen ainakin jossain Eibachin kataloogissa joskus. Tais olla niin että myivät cabrioon ja touringiin samoja takajousia...
      ---> Tuli vain mieleen kun sulla on nyt pirssissä noin 50/15 madallusta ja edelleen perä keulaan verrattuna matalalla, että onko sulla takana nämä coupe/sedan-mallin jouset??

      Itelle tulossa Sprinttien kaveriksi H&R 60/30 setti coupeen lähiviikkoina ja tämän yhdistelmän ainakin pitäisi puheiden mukaan toimia, mutta sittenhän sen näkee...
      530d GT F07 2010
      325i E30 Cabriolet 1987

      Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

      Comment

      • eeki
        BTCF Member
        • Jul 2003
        • 1966
        • HKI

        #4
        H&R + Bilstein-yhdistelmää ei ole tainnut vielä kukaan haukkua. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ainakin H&R:ltä saa nimenomaan hiaceen tarkoitetut jouset, weitecillä taitaa olla vain yksi malli sedan/coupe/touring/cabrio?

        Kitupiikki.netistä en välttämättä tilaisi noiden viimeaikaisten epäselvyyksien vuoksi..
        Ducati 998 -02 //

        Comment

        • mika68
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2004
          • 1966
          • ......

          #5
          H&R tarjoaa touringiin vain seuraavaa: BMW 3er Touring (E36) 318tds, 320i, 323i, 325tds, 328i

          H&R tuotenumero: 29722-2, väri: musta, madallus [mm] 35, vuosimalli: alk.: 01.1995

          Mitähän toi madallus mahtaa tarkoittaa?
          A. madallus edessä ja takana -35mm
          B. madallus edessä -35mm ja takana 0mm

          Ps. Weitec:illä on erikseen jouset sedan/coupe, cäbi, touring sekä compact malleihin.

          Comment

          • Enska325i
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 333
            • Masku

            #6
            Originally posted by mika68 View Post
            H&R tarjoaa touringiin vain seuraavaa: BMW 3er Touring (E36) 318tds, 320i, 323i, 325tds, 328i

            H&R tuotenumero: 29722-2, väri: musta, madallus [mm] 35, vuosimalli: alk.: 01.1995

            Mitähän toi madallus mahtaa tarkoittaa?
            A. madallus edessä ja takana -35mm
            B. madallus edessä -35mm ja takana 0mm

            Ps. Weitec:illä on erikseen jouset sedan/coupe, cäbi, touring sekä compact malleihin.
            Eikös toi tarkoita, että edessä ja takana madallus -35.
            Eikös vaihtoehtona ole vielä 35/20. Kostilla lienee touringissa tuollaiset H&R:t. http://btcf.fi/forum/showthread.php?...hlight=touring

            Aika paljon on jousien nimellismadalluksilla eroa. Sun ja Kostin autot nähneenä, on sulla -15mm tiputtanut enemmän, kuin H&R:n -20 takana.
            Last edited by Enska325i; 07-03-2007, 08:16.
            E46 330i M-sport touring

            ex A4 Qt - ex E36 323i M-sport touring - ex E30 325i
            sigpic

            Comment

            • KeDa21
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2006
              • 322

              #7
              Itellä vähän samanlaista probleemaa eli autona e36 ja edessä bilsteinin sprint iskarit ja takana boge turbon iskarit. Madallussarjana H&R -40/15mm ja perä aikalailla keulan kanssa samassa tasossa.. - - > keula hyvä, perä ei

              Comment

              • mika68
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2004
                • 1966
                • ......

                #8
                Originally posted by Enska325i View Post
                Eikös toi tarkoita, että edessä ja takana madallus -35.
                Eikös vaihtoehtona ole vielä 35/20. Kostilla lienee touringissa tuollaiset H&R:t. http://btcf.fi/forum/showthread.php?...hlight=touring

                Aika paljon on jousien nimellismadalluksilla eroa. Sun ja Kostin autot nähneenä, on sulla -15mm tiputtanut enemmän, kuin H&R:n -20 takana.
                Eipä oo touringiin vaihtoehtoina kuin toi mystinen -35mm setti.
                "Kostin" autossa on juuri tuo -35mm setti.(Jousista numeroineen kuva sun linkissä).

                Comment

                • Gonzalez
                  BTCF Member
                  • Jun 2003
                  • 2632
                  • Seinäjoki

                  #9
                  Esim. Kiiltovaunusta löytyy Eibachin touringiin tarkoitetut Sportlinet 219e/kierros, ja jos ei tipu etupää tarpeeksi niin pukkaat sitten vielä nuo jo omistamasi jousilautaset jatkoksi ---> http://www.kiiltovaunu.org/product_i...38ed7fbac502e5
                  530d GT F07 2010
                  325i E30 Cabriolet 1987

                  Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

                  Comment

                  • Touring
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 1310
                    • Järvenpää

                    #10
                    Originally posted by Gonzalez View Post
                    Esim. Kiiltovaunusta löytyy Eibachin touringiin tarkoitetut Sportlinet 219e/kierros, ja jos ei tipu etupää tarpeeksi niin pukkaat sitten vielä nuo jo omistamasi jousilautaset jatkoksi ---> http://www.kiiltovaunu.org/product_i...38ed7fbac502e5
                    Kaverilla oli tuollaiset Eibachit touringissa 325 tds. Keula oli tosi matalalla ja perä ei, tyhmältä se näytti noinkin.

                    Nimenomaan nuo "nimellispudotukset" mun mielestä merkkaa. On 60/40 settejä mitkä putoaa saman kuin jonkin toisen valmistajan -35mm.

                    Väittäisin että tulee aika hyvä noilla H&R:illä jos ei niin sitten ne jousilautaset kiinni.
                    Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                    Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                    Comment

                    • somppit
                      Newbiemmer
                      • Sep 2004
                      • 18
                      • Tervajoki

                      #11
                      Samaa ongelmaa täälläkin, perä tontissa :( Ei tosin ole tietoa, mitkä jouset on alla. Kataloogeja vähän selasin ja huomasin, että tota H&R:n 29722-2 settiä on merkitty joissakin -35 ja toisissa -35/20 :O

                      Varmaan toi setti kuitenki lähtee tilaukseen. Ainakin Kostilla näytti suht asialliselta.
                      535i -99
                      Urban Cruiser 1.4 D4D 4WD -09
                      Ex Fiat 500 -09
                      Ex 328i -95
                      Ex 325tds touring Sport Edition -97
                      Ex 320i -91
                      Ex 320i -88
                      Ex VW Kupla 1200 -70

                      Comment

                      • mika68
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2004
                        • 1966
                        • ......

                        #12
                        Originally posted by Gonzalez View Post
                        Esim. Kiiltovaunusta löytyy Eibachin touringiin tarkoitetut Sportlinet 219e/kierros, ja jos ei tipu etupää tarpeeksi niin pukkaat sitten vielä nuo jo omistamasi jousilautaset jatkoksi ---> http://www.kiiltovaunu.org/product_i...38ed7fbac502e5
                        Soitin tänään kiiltovaunuun ja sieltä löytyi toi Eibachin sportline jousisetti.
                        Madallus etu 45-50mm ja taka 30mm. Ostin pois samantien Hintaa jäi 219e eli vain 20e enemmän kuin H&R kitupiikissä. Pitäisi olla paras vaihtoehto noiden Bilstein sprinttien kanssa. Pitää ottaa kuvia, kun saan väännettyä alle jossain vaiheessa...

                        Comment

                        • 316 E30
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2004
                          • 43

                          #13
                          Jäänyt vähän epäselväksi itelle et käykö coupen/sedanin jouset Hiaceen? Pitäis vaihtaa iskarit ja samalla vaivalla sitä sit tiputtas tonttiin
                          Kaverilla ois 320 coupen jouset mut käykö ne 316i Tourinkiin -98? Ja käykö iskarit coupesta/sedanista tohon hiaceen?

                          Comment

                          • mika68
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2004
                            • 1966
                            • ......

                            #14
                            Originally posted by 316 E30 View Post
                            Jäänyt vähän epäselväksi itelle et käykö coupen/sedanin jouset Hiaceen? Pitäis vaihtaa iskarit ja samalla vaivalla sitä sit tiputtas tonttiin
                            Kaverilla ois 320 coupen jouset mut käykö ne 316i Tourinkiin -98? Ja käykö iskarit coupesta/sedanista tohon hiaceen?
                            Eipä ne jouset taida ainakaan papereiden mukaan käydä
                            Ja kun sä tarviit vielä noi Tuv laput katsastuksessa, mistä ilmenee jousien madallus/sopivuus kyseiseen malliin.
                            Iskarit on (myös edessä) samat, mikäli coupe/sedan on yli -92 mallia...

                            Comment

                            • 316 E30
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2004
                              • 43

                              #15
                              Originally posted by mika68 View Post
                              Iskarit on (myös edessä) samat, mikäli coupe/sedan on yli -92 mallia...
                              Eli iskarit siis käy, mutta pitääkö niiden olla 4cyl konellisesta vai käykö kutoskoneisen? Vai onko tolpissa yleensäkkään mitään eroa?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎