Ajoin auton illalla parkkiin olin vaihtanut edellispäivänä venakopan tiivisteen, tulpat ja ne kopan ja tulpanreikien tiivisteet kun oli vuotanu öljyä tulpille, putsasin joka paikan. Eli auto parkissa käy hyvin hrrrrrrrr ja kulutus mittari näyttää 1,2-1,3litraa tunnille.
No tyytyväisenä sammutin auton, aamulla sitten lähin ajeleen töihin ja nappasin eberin päälle auton käynnistämisen jälkeen ku en jaksanu kalsareita laittaa ja oli kylmä, noh ajelin 10km ja laitoin auton parkkiin ja käy hrrrrr pöm hrrr pömpöm hrrr, tyhjäkäynti ei heijaa ja käy muutenki kohtuu hyvin mut pisti korvaan kuitenki vähän, katoin kulutusta ja näyttää 1,4-1,6litraa tunnille, sammutin auton ja töistä ku tulin niin taas saatana syö 18litraa sataselle
ja heijaa tyhjäkäynti niin pirusti. Eberille joka on akun paikalla neloskoneisissa on virta otettu siitä 10mm pultin kannan alta mistä annetaan lisävirtaa ja pakoputki menee siitä puoliympyrän muotosesta reijästä ja kiertelee auton alle. Onko tossa akun paikalla tai virrananto kohdassa mitään herkkää virtapiikeille tai lämmölle??
No tyytyväisenä sammutin auton, aamulla sitten lähin ajeleen töihin ja nappasin eberin päälle auton käynnistämisen jälkeen ku en jaksanu kalsareita laittaa ja oli kylmä, noh ajelin 10km ja laitoin auton parkkiin ja käy hrrrrr pöm hrrr pömpöm hrrr, tyhjäkäynti ei heijaa ja käy muutenki kohtuu hyvin mut pisti korvaan kuitenki vähän, katoin kulutusta ja näyttää 1,4-1,6litraa tunnille, sammutin auton ja töistä ku tulin niin taas saatana syö 18litraa sataselle
ja heijaa tyhjäkäynti niin pirusti. Eberille joka on akun paikalla neloskoneisissa on virta otettu siitä 10mm pultin kannan alta mistä annetaan lisävirtaa ja pakoputki menee siitä puoliympyrän muotosesta reijästä ja kiertelee auton alle. Onko tossa akun paikalla tai virrananto kohdassa mitään herkkää virtapiikeille tai lämmölle??
Comment