Noniin,
eli kuskin puolelta aloin vaihtamaan laakeria ja heti vetaria irrottaessa ensimmäisestä torxista pää poikki että naps (pultti siis edelleen kiinni, lähti vain se torx-osa siitä päästä) vaikka yritin liotella ja naputtaa päähän.
No, seuraava ajatus oli että pysyköön vetari siellä ja irrotetaan sitten koko tukivarsi ja vaihdetaan laakeri vetari kiinni korissa. Onkos tuossa nyt jotain mikä estäisi moisen operaation? Ala- ja ylätukivarret otin jo tuosta irti ja edestä samoin sen puslan 'pesän' löysäilin joten eikös nyt kun pamautan tuosta navasta mutterin auki ja työnnän koko paskan irti vetarin tumpista pitäisi koko hässäkän saada nostettua laakereineen pois?
Ainut mikä jäi hämäämään on tuo käsijarrun vaijeri, millä perkeleellä se on tuossa navassa / jarrukilvessä kiinni? Joudunko vetämään koko vaijerin käsijarrukahvalta asti pois?
Toinen vaihtoehto on sitten lyödä paska takasin nippuun ja ajaa koko roska nosturille vetarin irrotukseen enemmän tai vähemmän väkivalloin, eikai tuossa auta sitten kun leikata kanta poikki tuosta vituiksi menneestä pultista ja sitten vaikka lukkopihdeillä tynkä pois perän laipasta?
Voi elämän kevät kun olis syntynyt pitemmällä kalustolla niin ei tarttisi näitä jatkeita ropailla, perkele.
eli kuskin puolelta aloin vaihtamaan laakeria ja heti vetaria irrottaessa ensimmäisestä torxista pää poikki että naps (pultti siis edelleen kiinni, lähti vain se torx-osa siitä päästä) vaikka yritin liotella ja naputtaa päähän.
No, seuraava ajatus oli että pysyköön vetari siellä ja irrotetaan sitten koko tukivarsi ja vaihdetaan laakeri vetari kiinni korissa. Onkos tuossa nyt jotain mikä estäisi moisen operaation? Ala- ja ylätukivarret otin jo tuosta irti ja edestä samoin sen puslan 'pesän' löysäilin joten eikös nyt kun pamautan tuosta navasta mutterin auki ja työnnän koko paskan irti vetarin tumpista pitäisi koko hässäkän saada nostettua laakereineen pois?
Ainut mikä jäi hämäämään on tuo käsijarrun vaijeri, millä perkeleellä se on tuossa navassa / jarrukilvessä kiinni? Joudunko vetämään koko vaijerin käsijarrukahvalta asti pois?
Toinen vaihtoehto on sitten lyödä paska takasin nippuun ja ajaa koko roska nosturille vetarin irrotukseen enemmän tai vähemmän väkivalloin, eikai tuossa auta sitten kun leikata kanta poikki tuosta vituiksi menneestä pultista ja sitten vaikka lukkopihdeillä tynkä pois perän laipasta?
Voi elämän kevät kun olis syntynyt pitemmällä kalustolla niin ei tarttisi näitä jatkeita ropailla, perkele.
Comment