elikkäs mulla olis kiinni -40 jouset takana mutta peräpää jää silti huomattavan korkeelle... kokeiltu toisillaki jousilla mut sama homma. mut kattelin tosa että siä yläpuolen jousikupis on about 30mm vahvunen kumiplätyskä, eli kuuluuko siä olla sellanen ja jos kuuluu niin onkos siitä haittaa jos ne repäsee sieltä helvetin kuuseen??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 takapään madalluksesta!
Collapse
X
-
Originally posted by jahwe View Postelikkäs mulla olis kiinni -40 jouset takana mutta peräpää jää silti huomattavan korkeelle... kokeiltu toisillaki jousilla mut sama homma. mut kattelin tosa että siä yläpuolen jousikupis on about 30mm vahvunen kumiplätyskä, eli kuuluuko siä olla sellanen ja jos kuuluu niin onkos siitä haittaa jos ne repäsee sieltä helvetin kuuseen??
-
-
Juu sen sun 30 mm=3cm täytyy todellakin olla joku viritys,just vaihdoin eilen jouset tuohon 325:een ja siellä oli n 5 mm paksu kumi ylhällä jousen ja korin välissä.
Laitoin siis taakse - 30m weitecin jouset ja riittävän alas tuo putosi..tuossa kuva
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Nyt on outo ongelma. Perse laahaa maata. Vuos sitten ostin ton ja käytin ensirekisteröinnissä ja ne mittas renkaan keski kohasta kaaren ylimpään kohtaan edestä 330 ja takaa 350. Madallus sarja tais olla 60/40. Nyt viime talvena alko takaa renkaat ottaa kiinni kaariin jos oli pari tyyppii kyydissä perä laski yhtä äkkiä. Ostin uudet eibachin jouset 30/30 ja ne laitettiin alle. Edestä nous sopivasti tais olla 350 mut takaa ei tapahtunu mitää 310. Hyvä et sormet menee renkaan ja kaaren väliin. Mistäköhän vois johtuu et perä on alhaalla.
Auto on e36 325 coupe.
Renkaat on 225/45-17
Comment
-
-
Missäs kunnossa iskarit ovat? Itsellä meni coupessa perä samanlaiseen jamaan pikkuhiljaa. Ajattelin vian johtuvan katkenneesta jousesta (tai jousista), mutta takaiskarit olivat yksinkertaisesti niin loppu, että pienelläkin painolla takana, tai kaarteisiin kovempaa ajettaessa renkaat raapivat kaariin. Takana näytti olevan 150tkm ajetut vakioiskarit. Toki myös noi vogtlandin madallusjouset olivat melko väsähtäneet.e46 325ci cabrio m-sport2
Ex: e46 320da touring -04
e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
e39 528ia -96
e34 525i -92
e30 320i touring -88
e36 328i coupe -97
e36 325i -91
Comment
-
-
Originally posted by jontte111 View PostNyt on outo ongelma. Perse laahaa maata. Vuos sitten ostin ton ja käytin ensirekisteröinnissä ja ne mittas renkaan keski kohasta kaaren ylimpään kohtaan edestä 330 ja takaa 350. Madallus sarja tais olla 60/40. Nyt viime talvena alko takaa renkaat ottaa kiinni kaariin jos oli pari tyyppii kyydissä perä laski yhtä äkkiä. Ostin uudet eibachin jouset 30/30 ja ne laitettiin alle. Edestä nous sopivasti tais olla 350 mut takaa ei tapahtunu mitää 310. Hyvä et sormet menee renkaan ja kaaren väliin. Mistäköhän vois johtuu et perä on alhaalla.
Auto on e36 325 coupe.
Renkaat on 225/45-17
Comment
-
Comment