Kun sain tuon bensavuodon korjattua niin vastaan ilmeni se ettei kone kierrä yli n.5000 Täältä hakemalla löytänyt tietoa että vika on todennäköisesti että nokka-akseli entinen.... pientä kolinaa kuuluu myös tyhjäkäynnillä kun nostaa kierroksia aavistuksen. Mites hintava remontti edessä? Vai pitäiskös vielä etsiä vikaa muualta? Jos yhtään tähän mahtaa liittyä niin kulutusmittari sekoilee ja menee "tappiin" saakka hetken ajon jälkeen pysyvästi. kone siis m40 1,8l
Onnistuuko tuo remontti kantta irroittamatta:think onkos tässä vaaraa isompaan vikaan jos tällä nyt ajelen ja vika olisi tuolla nokka puolella:think
Toivottavasti joku "toveri" tämän jaksaa lukea....:think
Ps. päästöt kunnossa ja kostea leima paperissa....
V..tu tämän kanssa... kun ostaa sian säkissä...
Onnistuuko tuo remontti kantta irroittamatta:think onkos tässä vaaraa isompaan vikaan jos tällä nyt ajelen ja vika olisi tuolla nokka puolella:think
Toivottavasti joku "toveri" tämän jaksaa lukea....:think
Ps. päästöt kunnossa ja kostea leima paperissa....
V..tu tämän kanssa... kun ostaa sian säkissä...
Comment