Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 320i sedan Käynnistysongelma ja keskuslukko-ongelma, RATKAISTU!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #16
    Erittäin todennäköisesti polttoainepumppu on tullut tiensä päähän, kuten minulla vuosi sitten samanlaisessa autossa. Ajomäärä oli tuolloin 213 tkm.

    Comment

    • GARFFi
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 5540
      • Kankaanpää

      #17
      Originally posted by Lanttu View Post
      Erittäin todennäköisesti polttoainepumppu on tullut tiensä päähän, kuten minulla vuosi sitten samanlaisessa autossa. Ajomäärä oli tuolloin 213 tkm.
      :( paljonko tää kaveri makso?
      MB E220 CDI -10
      Ex.VW T5.1 -11
      Ex. Ford Transit Custom -14
      Ex. VW Passat 2.0FSI -06
      Ex. VW Golf+ -06
      Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
      Ex. Honda CBR900RR -96
      Ex. E36 325i Coupé -94
      Ex. LADA 2105 1200S -89
      Ex. LADA 2107 1300S -87
      Ex. E36 320i -91

      Comment

      • GARFFi
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 5540
        • Kankaanpää

        #18
        Originally posted by garfunkel View Post
        Noniin. Tää asia on hetken jo jurrannut ja tiedän että te tiedätte mikä siinä voisi olla. Itse luulen että keskuslukon johot vetävät oikkariin.

        Keskuslukko on ollu toimimatta viime talven alusta (jostain syyskuusta), ja sen jälkeen en ollu asiaan kiinnittäny huomiota kun ei ollu motivatsuunei kylmällä ruveta kattoo sitä kun ei omista hallia. Kuitenkin tänään katsoin sulakeboksin läpitte ja huomasin että sieltä oli palanut keskuslukon sulake. Vaihdoin sen ja sit ne rupes toimimaan. Ongelmana on se että lukot bongahtivat auki kun ovet oli lukossa kun olin laittanut ne, mutta sit ne pongahti takas lukkoon. Sit käänsin taas avaimesta ja ovet aukes. Sen jälkeen yritin laittaa ovia lukkoon mutta ovet pongahtavat joka kerta kaikki auki. Missä vika? Otin hanskalokeron kokonaan pois sitä varten että sieltä voisi sitä keskuslukon touhua kattoo, mutta onko se oikealla vai vasemmalla puolella se keskuslukon boksi? Kuva hanskalokerikon takaa kertoisi varmasti enemmän kuin tuhat sanaa mutta jos ongelmaa ei nopeasti tällä kertomuksella löydä niin sit otan kuvat.

        * RATKAISTU *

        Tulpat oli helevetin märät. Kaasu pohjassa kun sahas käyntii nii kyl se rupes sit kehräämään. Ihanaa<3
        Ideoita?

        Noniin, tässä edit: Vaihdoin juuri tulpat, yks tulppa ui puoliks öljyssä ja muut oli melkee kokonaa kuivat, oikeestaa öljyä oli iha tulitikun kärjen kokonen läntti. Mutta auto ei enää lähde käyntiin, ekalla kerralla lupas hieman, mut sen jälkeen ei. Olisko vikana että joku/jotkin tulpat tai niiden kärjet olisivat mennyt kieroon ja sitä kautta oikosulkuun ja tulpat pitäis huomenna kattoo uusiks?

        Ideoita?
        * RATKAISTU *
        MB E220 CDI -10
        Ex.VW T5.1 -11
        Ex. Ford Transit Custom -14
        Ex. VW Passat 2.0FSI -06
        Ex. VW Golf+ -06
        Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
        Ex. Honda CBR900RR -96
        Ex. E36 325i Coupé -94
        Ex. LADA 2105 1200S -89
        Ex. LADA 2107 1300S -87
        Ex. E36 320i -91

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎