eipä löytyny kuvien kera ohjeita miten xenoni jälkiasennus sarja asennettaisiin joten väännetääs sellainen muillekin joita homma hieman arvelluttaa:think
itse hommasin auto gaugen paketin edullisesti kun foorumilla oli kaupan.
ja asennukseen. Irroita heti alkuun akun kengät ettei tule vahinkoja
vaihe1: pelti auki ja lamppujen suojat pois ja vanhat polttimot veke.
vaihe2:irroita lampun kiristin ja pujota se xenonin johdon läpi ja kytke takaisin paikalleen.
vaihe3:asettele ballastit paikoilleen ja kiinnitä. kytke toinen lamppu paikoilleen.
vaihe4:jemmaa ja kiinnitä ylitysjohto joka kytkee toisen ballastin releelle.
vaihe5:laita rele jonnekin mihen johdot riittää ja kiinnitä.
vaihe6:jemmaa toisen puolen valoliitin ja suojaa se.
vaihe7:kytke releeltä tuleva johto toisen puolen valoliittimeen, itsellä oli valkoinen ja musta johto joissa uros apikot valmiina, valkoinen-keltaiseen ja musta-ruskeaan.
vaihe8:varmista että molemmat lamput on kytketty ballasteihin ja releen liittimet ballasteihin ja sulakkeet molemmissa johdoissa joista tulee virta releelle akulta, jos on näin niin kytke liittimet akun kenkiin ja kengät kiinni,
vaihe9:hyppää autoon ja laita valot päälle.
jos kaikki on sujunut mallikkaasti niin tässä on lopputulos.
pahoitteluni kuvien huonosta laadusta paikoin.
aikaa hommassa meni vajaa 30min.
ja kyllä näkee jälleen xenoneiden fluorisointi teho kyltteihin on aivan jotakin omaa luokkaansa.
tosin valot näyttää lähemmäs mitä vanhat h7:kat joka vissiin johtuu kun xenon polttimo on paljon pidempi mitä vanha niin ei vissiin käytä ihan koko umpion heijastus alaa hyödykseen.
itse hommasin auto gaugen paketin edullisesti kun foorumilla oli kaupan.
ja asennukseen. Irroita heti alkuun akun kengät ettei tule vahinkoja
vaihe1: pelti auki ja lamppujen suojat pois ja vanhat polttimot veke.
vaihe2:irroita lampun kiristin ja pujota se xenonin johdon läpi ja kytke takaisin paikalleen.
vaihe3:asettele ballastit paikoilleen ja kiinnitä. kytke toinen lamppu paikoilleen.
vaihe4:jemmaa ja kiinnitä ylitysjohto joka kytkee toisen ballastin releelle.
vaihe5:laita rele jonnekin mihen johdot riittää ja kiinnitä.
vaihe6:jemmaa toisen puolen valoliitin ja suojaa se.
vaihe7:kytke releeltä tuleva johto toisen puolen valoliittimeen, itsellä oli valkoinen ja musta johto joissa uros apikot valmiina, valkoinen-keltaiseen ja musta-ruskeaan.
vaihe8:varmista että molemmat lamput on kytketty ballasteihin ja releen liittimet ballasteihin ja sulakkeet molemmissa johdoissa joista tulee virta releelle akulta, jos on näin niin kytke liittimet akun kenkiin ja kengät kiinni,
vaihe9:hyppää autoon ja laita valot päälle.
jos kaikki on sujunut mallikkaasti niin tässä on lopputulos.
pahoitteluni kuvien huonosta laadusta paikoin.
aikaa hommassa meni vajaa 30min.
ja kyllä näkee jälleen xenoneiden fluorisointi teho kyltteihin on aivan jotakin omaa luokkaansa.
tosin valot näyttää lähemmäs mitä vanhat h7:kat joka vissiin johtuu kun xenon polttimo on paljon pidempi mitä vanha niin ei vissiin käytä ihan koko umpion heijastus alaa hyödykseen.
Comment