Moro!
Kävi tossa viime keskiviikkona kivasta, nousin juuri moottoritieltä pois ja lähin seuraavista valoista liikkeelle ja meno tökkäs siihen! liutin jalkakäytävälle ja kokeilin startata... kuulosti että pyöris ihan tyhjää! en uskonu ihan heti ite sitä. Soittelin sitten kaverille ja hinattiin auto tallille ja otettiin venakoppa pois ja ketju oli POIKKI!
No nytten on projekti siinä mallissa että kansi saatiin tänään pois! Ite pystyy sanomaan että n.14 vettiiliä oli vääränä... aika hyvin näki kun otti nokat pois että mitkä oli vääränä!
Kejustakin näki tänään ensi silmäyksen, sillä alhaalla se oli hiukkasen jumissa vielä...
Ei niinku oo vitutuksella mitään rajaa... Auto ei varoittanut yhtään etukäteen ei minkäänlaisia ääniä tai mitään, suoraan poikki. Tulee hiukkasen kallis projekti... ja ei se mitään mutta töitä saa tehdä ihan huolella! onni on vaan että pystyy ite kaverinkanssa tekemään!
Huomenna olisi tarkoitus ottaa öljypohja pois ja kattoo kuinka paljon siellä on tavaraa ja samalla saa jakokopan pois eli saa sen ketjun käteen...
Oli kampiakselin pultti hiukkasen kiinni (en muista olisiko ohjearvo 400Nm)
Sai hiukkasen vääntää neljät M8 pultit väännettiin mutkalle! mutta kolmennella parilla lähti onneksi auki. meinas jo toivo loppua
Täytyy tehä hinta arvio että kannattaako ostaa kokonaan vaihto kansi vai korjauttaa tuo...! ehdotuksia...!
ELI EHJIÄ KANSIA SAA TARJOTA!!! jos löytyy tai tietää mistä löytyy...!
Myös hyviä vinkkejä kaivataan! ja ehdotuksia miksi ketju ylipäätänsä meni poikki mitään varoittamatta! siis paska mäihä kävi se tiedetään jo mutta jotain muuta... Ja että mitä kannattaa tehdä kun on kone purattuna tuohon malliin? eli siis tehoa lisää...!
Kiitoksia!
Kävi tossa viime keskiviikkona kivasta, nousin juuri moottoritieltä pois ja lähin seuraavista valoista liikkeelle ja meno tökkäs siihen! liutin jalkakäytävälle ja kokeilin startata... kuulosti että pyöris ihan tyhjää! en uskonu ihan heti ite sitä. Soittelin sitten kaverille ja hinattiin auto tallille ja otettiin venakoppa pois ja ketju oli POIKKI!
No nytten on projekti siinä mallissa että kansi saatiin tänään pois! Ite pystyy sanomaan että n.14 vettiiliä oli vääränä... aika hyvin näki kun otti nokat pois että mitkä oli vääränä!
Kejustakin näki tänään ensi silmäyksen, sillä alhaalla se oli hiukkasen jumissa vielä...
Ei niinku oo vitutuksella mitään rajaa... Auto ei varoittanut yhtään etukäteen ei minkäänlaisia ääniä tai mitään, suoraan poikki. Tulee hiukkasen kallis projekti... ja ei se mitään mutta töitä saa tehdä ihan huolella! onni on vaan että pystyy ite kaverinkanssa tekemään!
Huomenna olisi tarkoitus ottaa öljypohja pois ja kattoo kuinka paljon siellä on tavaraa ja samalla saa jakokopan pois eli saa sen ketjun käteen...
Oli kampiakselin pultti hiukkasen kiinni (en muista olisiko ohjearvo 400Nm)
Sai hiukkasen vääntää neljät M8 pultit väännettiin mutkalle! mutta kolmennella parilla lähti onneksi auki. meinas jo toivo loppua
Täytyy tehä hinta arvio että kannattaako ostaa kokonaan vaihto kansi vai korjauttaa tuo...! ehdotuksia...!
ELI EHJIÄ KANSIA SAA TARJOTA!!! jos löytyy tai tietää mistä löytyy...!
Myös hyviä vinkkejä kaivataan! ja ehdotuksia miksi ketju ylipäätänsä meni poikki mitään varoittamatta! siis paska mäihä kävi se tiedetään jo mutta jotain muuta... Ja että mitä kannattaa tehdä kun on kone purattuna tuohon malliin? eli siis tehoa lisää...!
Kiitoksia!
Comment