Otetaas aihetta vähän ylös. Itellä käyttäytyy M3 3.0 juurikin samalla tavalla. Lisäksi tyhjä käynnillä tupsuttelee vähän putkeen. Vielä en ole ehtinyt asiaan enemmän perehtymään, mut epäilisin puolaa tai vanoksen ohjausta. Löytyikö ongelmaasi ratkaisua? Vastailkaa kaikki joilla samanlaisia kokemuksia M3 3.0:sta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M3 vanoksen solenoidit
Collapse
X
-
vois olla kerääntynyt kakkaa siihen ylemmän (oletus, s50b30) venttiilin karaan ja näinollen pikkaisen vuotaa kokoajan työpainetta kammioon (-> pitkässä juoksussa alempi, poistava venttiili palaa liian suuren työsuhteen takia)
homma on helppo korjata : venttiili kouraan, venan ympärillä oleva ruskea paskasihti irti ja venttiilit ultraäänipesuriin missä on suuttimen pesunestettä. sitten kesken pesun kelalle 12V jolloinka kara liikkuu (lyhyitä aikoja) jotta paikat puhdistuvat kauttaaltaan.
pesun jälkeen puhdistus paineilmalla, suodattimet takaisin tupaan ja uutta yritystä.
disclaimer : vika voi edelleen olla jossain muualla, mutta tuossa on yksi vaihtoehto.
disclaimer 2 : jos itte teet ja jottain hajoo niin siinäpä kärsit keskenäsi. normi-tallaaja homman osaa hoitaa bueno jos ei hätäile ja miettii ennenkuin tekee mitään radikaalia.
edit : onhan noissa vakiona se outo nökkönen dynokäyrissä aina. voi olla että tuntuu persuuksissa joskus poikkeuksellisenkin voimakkaalta...5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
Comment