Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tulkinta apua e36 m3:sen dynolappuun.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blury
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 229
    • Seinäjoki

    Tulkinta apua e36 m3:sen dynolappuun.

    Tarvis ammattilaisen tulkintaapua tohon mun käyrään..
    Tässä jo muutamat kuittaili et väärin mitattu! Nopeus rajoitin on tullut kuulema peliin ja leikannu kierokset jo vähän yli 7000rpm kohdalla,jääny puuttuvia tehoja matkalle.

    Sanokaan nyt viisaamat?!


    Kyseessä siis e36 m3 vm-94.
    Last edited by blury; 22-05-2011, 22:35.
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    #2
    paras vääntö ja kw on siellä alle 7000rpm..
    Nykyisin mennään X3 E83

    Comment

    • blury
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 229
      • Seinäjoki

      #3
      Mutta lähinnä häirittee ton penkityksen loppuminen n.7000rpm ja suora leikkaus nousujohteisesta tehokäyrästä alas (kun katsoo sitä viivaa)

      Ois pitäny penkittäjältä kysellä ite tarkemmin...Oli vaan niin häjy olo, ettei kiinnostanu kuunnella sitä vingutusta.


      Niin ja eikö ne parhaat kw ole jus tossa 7020rpm....kierroksia olis ollu viela vaikka kuinka paljon.

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #4
        no ei toi tehokäyrä enää nousujohteinen ole :think
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • blury
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2004
          • 229
          • Seinäjoki

          #5
          Originally posted by bemu2000 View Post
          no ei toi tehokäyrä enää nousujohteinen ole :think
          Kuinka niin..Sehän on selvästi vaan lyöty poikki??

          eipä tosta meikäläinen oikeen selvää saa....
          Last edited by blury; 05-06-2007, 20:31.

          Comment

          • Dani
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2007
            • 3847
            • Espoo

            #6
            Kyllä tuo tehokäyrä on vaakatasossa mennyt jo muutamat 100RPM:ää joten tuskin se siitä olis enää +7200RPM:än jälkeen lähtenyt nousuun.

            Eiköhän tuo lyödä poikki siinä vaiheessa kun ei autosta löydy lisää löylyä, siks tuo näyttää tolta..
            sigpic
            Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

            Comment

            • Lanttu
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 1643

              #7
              Tuo 172 kW pyöriltä on ihan normaali lukema M3:lle 3,0-litraisella moottorilla. Ei liene syytä huoleen.
              Momenttikäyrä oli jo selvästi laskussa, joten on aivan ymmärrettävää että pyörintänopeuden rajoitin on tuossa kohdassa. Lisää vinguttamalla saisi vain huoltokuluja, ei sanottavasti lisätehoa.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎