Morjens,
Ongelma on tuo check controllin herja tuosta jäähdytysnesteen tasosta. Nestettä on kyllä tarpeeksi, se on tarkistettu useampana päivänä, joten vika lienee anturissa tai johdoissa.
Kysymys kuuluukin missä tuo anturi sijaitsee?
Yhden epäilyttävän näköisen anturin/johtovirityksen löysin auton edestäkatsottuna jäähdyttäjän oikeasta alakulmasta konehuoneen puolelta, siis paisuntasäiliö alareunasta. Joku oli viritellyt ylimääräisen johdon anturista liittimen välistä johtojen juureen, viritys putosi kun koskin johtoon. Eli onkohan tuo se kyseinen anturi?
Millä voin testata anturin/johtojen toimivuutta? kytkemällä johdot yhteen, herjan tulisi poistua? => anturi vialla... :think
Ongelma on tuo check controllin herja tuosta jäähdytysnesteen tasosta. Nestettä on kyllä tarpeeksi, se on tarkistettu useampana päivänä, joten vika lienee anturissa tai johdoissa.
Kysymys kuuluukin missä tuo anturi sijaitsee?
Yhden epäilyttävän näköisen anturin/johtovirityksen löysin auton edestäkatsottuna jäähdyttäjän oikeasta alakulmasta konehuoneen puolelta, siis paisuntasäiliö alareunasta. Joku oli viritellyt ylimääräisen johdon anturista liittimen välistä johtojen juureen, viritys putosi kun koskin johtoon. Eli onkohan tuo se kyseinen anturi?
Millä voin testata anturin/johtojen toimivuutta? kytkemällä johdot yhteen, herjan tulisi poistua? => anturi vialla... :think
Comment