Eli pohjatietoja. Auto e36 325 a.k.a Ohjus vuosimallia -92 berliinin tuliainen. Mittarissa 169 000, ehkä enemmän?
Noniin, nyt on sitten varmaa etten lainaa tuota autoa kenellekkään.. Sisko kävi tyttöjen kanssa munkittamassa tuolla kylillä ja tuli takaisin surkeennäkösenä ja tokas että toi haisee vähän palaneelle. Lähdin sitten ajelemaan ja kytkin käyttäytyy vähän tönkösti ei oikeen irroita kun ykkösellä lähtee (täristää oudosti) ja jos kovaa meinaa kiihyttää niin kierrokset nousee muttei mitään huomattavaa tapahdu kiihtyvyydessä. Todennäköisesti nyt menee kytkinsetti vaihtoon, siihen liittyen haluaisin kysyä muutamaa asiaa..
Eli mitä kannattaa vaihtaa kytkin remontin yhteydessä? (ilmeisesti ei onnistu vaihto ilman koneen irroittamista = ~ määrä työtunteja, jotan miksi maksaa turhasta kun voi kuluvat osat vaihtaa samaan syssyyn...)
Mitä voisi uuden kytkimen ja rempan maksavan noin suuntaa antavasti?
Ja jos jollain on loistavaa/edullista kytkin pakettia suositella..
Kiitos1!
Noniin, nyt on sitten varmaa etten lainaa tuota autoa kenellekkään.. Sisko kävi tyttöjen kanssa munkittamassa tuolla kylillä ja tuli takaisin surkeennäkösenä ja tokas että toi haisee vähän palaneelle. Lähdin sitten ajelemaan ja kytkin käyttäytyy vähän tönkösti ei oikeen irroita kun ykkösellä lähtee (täristää oudosti) ja jos kovaa meinaa kiihyttää niin kierrokset nousee muttei mitään huomattavaa tapahdu kiihtyvyydessä. Todennäköisesti nyt menee kytkinsetti vaihtoon, siihen liittyen haluaisin kysyä muutamaa asiaa..
Eli mitä kannattaa vaihtaa kytkin remontin yhteydessä? (ilmeisesti ei onnistu vaihto ilman koneen irroittamista = ~ määrä työtunteja, jotan miksi maksaa turhasta kun voi kuluvat osat vaihtaa samaan syssyyn...)
Mitä voisi uuden kytkimen ja rempan maksavan noin suuntaa antavasti?
Ja jos jollain on loistavaa/edullista kytkin pakettia suositella..
Kiitos1!
Comment