valon päältä 2 pulttia irti ( osassa voi olla 3? ) ja nuolten osoittamista paikoista molemmalta puolen valoa 1 pultti irti kuva ylhäältä
ja johdot tietenkin liittimistä irti. Omassa muistaakseni läksi noin, tais olla että vilkkukin piti eka ottaa pois?
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Minulla kyllä tuli molemmat ihan nätisti ilman sen kummempaa purkamista. Vilkut tosiaan ensin irti ja sitten ajovalojen ruuvit. 2/3kpl päällä, yksi vilkun puolella alhaalla ja yksi maskin puolella alhaalla. Juuri noin kuten _Pietu_ mainitsi.
Viime kesänä käytin oikeanpuoleisen umpion irti, se lähti ihan helposti suoraan vain ulospäin korista vetämällä.
Viime talvena käytin irti vasemman ja se ei mahtunut millään tulemaan pois suoraan vaan piti pyöritellä/käännellä ja hyvä kun rasvata että sai ulos. Otti aina johonkin, lukkopeltiin ja muihin rakenteisiin, kiinni. (Korkeudensäätömoottori paikoillaan).
Bentleyn oppaasta sitten huomasin, että opastavat purkamaan ilmansuodattimen kotelon, ilmaputken ja ilmamassamittarin (630-2, s.442). En kylläkään ottanut...
Bentleyn oppaasta sitten huomasin, että opastavat purkamaan ilmansuodattimen kotelon, ilmaputken ja ilmamassamittarin (630-2, s.442). En kylläkään ottanut...
No nuo toimenpiteet vie aikaa ehkä 2min ja edesauttaa huomattavasti valojen purkua.
Comment