Kyseessä on e36 325.
Tuli laatikko vaihdettua ja tietenkin tuli ongelmaa..
Ja asiaan..Eli onko getarin ja ZF:än vaihteensiirtäjät erit?Ja millä tavalla.Siis tarkoitan osia numero1,5,9http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&hg=25&fg=05 Tai sen totesin että on eroja ainakin osan numero 9 kanssa..mutta sain hitsattua siitä suht toimivan.
Ongelma on vain se että kepin liikerata on noin puolet suurempi kuin getragissa.
Kakkosta ja nelosta ei meinaa saada pysymään päällä koska keppi ottaa keskikonsolin muoveihin kiinni..eli vaihdetta ei saa kunnolla päälle..sitten kun kasaa vielä sen kumin/vaahtomuovin/vaihdekepinpussin kepin ympärille niin ei puhettakaan että kakkosta saisi pesään.Ilman noita jotenkin saa päälle,mutta puskee vaan suht lämmintä ja vittumaisen hajusta kiesua siitä reijästä ilman noita.
Jotenkin tuntuu että ZF:ssä olisi ihan eri systeemi kuin getarissa.
Apuja kaivattaisiin nopeasti..pitäisi saada kalajoelle lirssi kuntoon
Tuli laatikko vaihdettua ja tietenkin tuli ongelmaa..
Ja asiaan..Eli onko getarin ja ZF:än vaihteensiirtäjät erit?Ja millä tavalla.Siis tarkoitan osia numero1,5,9http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&hg=25&fg=05 Tai sen totesin että on eroja ainakin osan numero 9 kanssa..mutta sain hitsattua siitä suht toimivan.
Ongelma on vain se että kepin liikerata on noin puolet suurempi kuin getragissa.
Kakkosta ja nelosta ei meinaa saada pysymään päällä koska keppi ottaa keskikonsolin muoveihin kiinni..eli vaihdetta ei saa kunnolla päälle..sitten kun kasaa vielä sen kumin/vaahtomuovin/vaihdekepinpussin kepin ympärille niin ei puhettakaan että kakkosta saisi pesään.Ilman noita jotenkin saa päälle,mutta puskee vaan suht lämmintä ja vittumaisen hajusta kiesua siitä reijästä ilman noita.
Jotenkin tuntuu että ZF:ssä olisi ihan eri systeemi kuin getarissa.
Apuja kaivattaisiin nopeasti..pitäisi saada kalajoelle lirssi kuntoon
Comment