Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328i lastutus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kolmekakskasibimmeri!
    Newbiemmer
    • Mar 2007
    • 16

    e36 328i lastutus

    Joo elikkä aattelin lähtee huomenna viemään bemun lastutettavaks ni oon miettiny että pitääkö tehoarvot paikkansa mitä lastu on luvannu? :think eli lastun asennuksen jälkeen 211hp ja 310nm. Onks kenellekkään ilmenny mitään ongelmia lastutuksen seurauksena?? nii ja lastu on Upsolute ja ammattilainen tekis työt
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    Originally posted by kolmekakskasibimmeri! View Post
    Joo elikkä aattelin lähtee huomenna viemään bemun lastutettavaks ni oon miettiny että pitääkö tehoarvot paikkansa mitä lastu on luvannu? :think eli lastun asennuksen jälkeen 211hp ja 310nm. Onks kenellekkään ilmenny mitään ongelmia lastutuksen seurauksena?? nii ja lastu on Upsolute ja ammattilainen tekis työt
    siitä on mitattu jo vakiona tollasia tehoja... kannattaa ehkä penkittää ennen lastusta ja sen jälkeen.
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • kolmekakskasibimmeri!
      Newbiemmer
      • Mar 2007
      • 16

      #3
      Niihä niistä on mitattu tollasia arvoja mut aattelin vaa et tuokoha se upsolute lastu ton verran tehoja lisää eihä sitä oikee muute saa tietää ku penkittämällä mietityttää vaa et jos tulee jotai ongelmia ni onks kellää mitää kokemusta mahdollisista ongelmista?

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16460
        • Asikkala

        #4
        Originally posted by kolmekakskasibimmeri! View Post
        Niihä niistä on mitattu tollasia arvoja mut aattelin vaa et tuokoha se upsolute lastu ton verran tehoja lisää eihä sitä oikee muute saa tietää ku penkittämällä mietityttää vaa et jos tulee jotai ongelmia ni onks kellää mitää kokemusta mahdollisista ongelmista?
        Lastulla 211 hp lisää?? Herää.

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4647
          • Tuusula

          #5
          Originally posted by jr66 View Post
          Lastulla 211 hp lisää?? Herää.
          Eiköhän meinattu 193 -> 211

          Kannattaa dynottaa ennen ja jälkeen lastutuksen, muuten menee fiilispohjaiseksi "kyllä vedot parani" - ihmettelyksi.
          ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6937
            • N/A

            #6
            Minua ainaskin kiinnostaa antaako lastu tollaseen 328i tehoja lisää, vakionahan omastakin mitattiin 211.hv ja 310nm.

            Comment

            • mika68
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2004
              • 1966
              • ......

              #7
              Eipä tohon Siemensin MS 41.0 boksiin mitään lastua voi vaihtaa!
              Siihen ajetaan uusi softa. Seachilla aiheesta juttua foorumilla enemmän kuin jaksaa lukea

              Comment

              • Camo
                Bimmer Enthusiast
                • May 2004
                • 1662
                • Lahti

                #8
                Originally posted by Antti O View Post
                Minua ainaskin kiinnostaa antaako lastu tollaseen 328i tehoja lisää, vakionahan omastakin mitattiin 211.hv ja 310nm.
                Siis ihan aikuisten oikeesti? Olikos sulla siinä e36:ssa single vanos vai TU kone? Mitäs modeja sulla siinä autossa sitten loppujen lopuksi oli? Pitäsköhän sitä itekin viedä toi oma Z penkkiin..
                Current:
                Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                Previous:
                Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                Comment

                • Antti O
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 6937
                  • N/A

                  #9
                  Originally posted by Camo View Post
                  Siis ihan aikuisten oikeesti? Olikos sulla siinä e36:ssa single vanos vai TU kone? Mitäs modeja sulla siinä autossa sitten loppujen lopuksi oli? Pitäsköhän sitä itekin viedä toi oma Z penkkiin..
                  1. E36 Coupe m52b28 vm 1996 mittaustulos 211hv/310nm

                  2. E36 Coupe m52b28tu vm 2000 mittaustulos 210.4hv/309nm

                  Molemmat autoni ovat olleet täysin vakioita.

                  Comment

                  • Exorcist
                    Wax on - Wax off
                    • Dec 2004
                    • 1806
                    • Riihimäki

                    #10
                    Jeps.. taitaa noista kaikista 2.8 koneista löytyä vähintään se 205hp+

                    Kaverin E36 328 coupe vakio:


                    Ja Shrickin imusarjan jälkeen:
                    Last edited by Exorcist; 17-07-2007, 15:38.

                    Comment

                    • Bouma
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2007
                      • 3108
                      • Tampere

                      #11
                      Mistä noita viri imusarjoja kannattaa katsella? mistä toi shrickin imusarja ostettu?
                      MB CLS-12 350CGI AMG

                      MYSTINEN.FI

                      Comment

                      • sipi
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2005
                        • 320
                        • Helsinki

                        #12
                        Koitappa vaikka http://www.orange-tuning.de/ Listalta ei suoraan löydy, mutta eiköhän ne toimita tarvittaessa. Hintaa tosin kertyy ~1000e pintaan.
                        e39 M5 Carbonschwarz '2001
                        ex: e36/7 Z3M Roadster '1998 - "Hamann"
                        ex: e36 328i Coupe '1995 - Powered by Dr. Shrick (232hp)

                        Comment

                        • Camo
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2004
                          • 1662
                          • Lahti

                          #13
                          Paitsi, että itellä sattuu olemaan tuo M52B28TU, niin siihenpä ei niin vain taideta imusarjamodeja tehdäkään. Viisaammat vois kertoa lisää, että tietäisin pitääkö alkaa sijottamaan rahaa tuohonkin hommaan
                          Current:
                          Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                          DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                          Previous:
                          Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                          E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                          Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                          E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                          Comment

                          • sipi
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2005
                            • 320
                            • Helsinki

                            #14
                            TU-koneisii ei pysty tekemään tuota vastaavaa modia :(
                            e39 M5 Carbonschwarz '2001
                            ex: e36/7 Z3M Roadster '1998 - "Hamann"
                            ex: e36 328i Coupe '1995 - Powered by Dr. Shrick (232hp)

                            Comment

                            • Camo
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2004
                              • 1662
                              • Lahti

                              #15
                              Originally posted by sipi View Post
                              TU-koneisii ei pysty tekemään tuota vastaavaa modia :(
                              Jeespoks, tuohan oli jo oikeastaan tiedossakin. Ilmeisesti myös pakosarja kuristaa noissa hiukan, vaikka peltisarja onkin jo vakiona? Mutta tosiaan joo, TU-koneisiin ei taida kauheasti olla vaihtoehtoja (jos unohdetaan ahtaminen), joten taidanpa tyytyä ajamaan aivan vakiolla. Vai saavuttaisiko uudelleenohjelmoinnilla yhtään mitään? Minkään huipputehon perässä en todellakaan ole jos käytännön alavääntö katoaa.
                              Current:
                              Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
                              DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


                              Previous:
                              Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
                              E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
                              Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
                              E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎