Tietääkö kukaan että sopisiko M3 3,2 (Välitys 3,23) Lukkoperä suoraan E36 328 farmariin?? Tai mitä tarvii tehdä että saa sopimaan?
							
						
					Lukkoperä e36 328:siin
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 325 lukkoperiä löytyy silloin-tällöin mutta taitaa kaikissa välitykset olla aika reilusti yli kolmen.. (328:ssa 2.9 tjms)ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
 ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
 ex. Alpina D10 Touring #33/94
 ... and many more
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo mua kiinnostais kanssa tietää Et saako M3 perää sopimaan perus 325i tilalle.. vaikkakin aika saman näkönen mötikkähän se on päälle päin..
 
 Jos ei suoraan niiin minkälaisia muutoksia pitää rakentaa Oh! So this is the physics department?, well that explains all the gravity.. Oh! So this is the physics department?, well that explains all the gravity..
 
 -91 325 E36 sedan
 ex:ät
 Escort mk2 1600 ohc
 riisikippoja
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 3,2 mallin murikan asentamiseksi on asennettava 3,2 mallin taka-akselisto milteipä kokonaan.Originally posted by Airdram View PostJoo mua kiinnostais kanssa tietää Et saako M3 perää sopimaan perus 325i tilalle.. vaikkakin aika saman näkönen mötikkähän se on päälle päin..
 
 Jos ei suoraan niiin minkälaisia muutoksia pitää rakentaa Olli. Olli.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Esim. alempi poikittainen tukivarsi on sama kaikissa ?
 http://www.realoem.com/bmw/partxref....ur=&series=E36 osanumero m3 2/98.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mutta onkos pitkittäinen?Originally posted by jr66 View PostEsim. alempi poikittainen tukivarsi on sama kaikissa ?
 http://www.realoem.com/bmw/partxref....ur=&series=E36 osanumero m3 2/98.Olli.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Taas _muistelen_ vetarit, jotka käyvät 3,2 M perään, eivät käy "pieniin" napoihin, 3,2 M navat eivät käy "pieniin" tukivarsiin jne jne, eli aika lailla mikään ei käy ristiin.Originally posted by jr66 View PostEi mutta mitä se vaikuttaa perän vaihtoon ?
 
 Mutta saatan erehtyä, kuitenkin kohta 6v aikaa kun tuon swapin tein.Olli.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eli 3.0 M3 lukollinen perä menisi suoraan 328 perän tilalle ilman vetareiden ym vaihtoa? 2.93 -> 3.15 vaihtohan tuossa tulisi.
 
 Ainakin realoemi antaa erinäköset vetarit M3 ja 328 perille, joten eikö tämä tarkoita että jos isken M3 perän autoon niin pitää vaihtaa vetarit ym.?
 
 Tiedot M3 ja 328 perien vetareista:
 
 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=33&fg=25
 
 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=33&fg=25
 
 
 Menisikö M3 LSD 3.15 lukkoyksikkö suoraan 328i:n perälootaan? Vai pitäisikö siinä vaihtaa sitten jotain muutakin?Kokeile taikatryffeleitä, niitä saa laillisesti ostaa Alankomaiden sisäpuolella älypuodeista. Käyttöohjeet annetaan mukaan, jos et saa sellaisia niin pyydä myyjältä ja lue ne ensin - hyvää matkaa!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 M3 lukkoyksikköä käytetty seuraavissa: http://www.realoem.com/bmw/partxref....=on&showeur=on 328 lukkoyksikkö eri, taisi syynä olla lautaspyörän kiinnityksen mitoitus. Erotus sivusuunnassa n. 7 mm. koska 328 perä on 2.93 joten pinionin halk. kasvun takia lautaspyörää on siirretty vasemmalle riittävän ainevahvuuden säilyttämiseksi osissa tjs.
 Comment
Comment