Kysytääs nyt jos jollain olis ollu samanlaista ongelmaa. Eli siis jarrut täristää melko lailla hirveesti. Huomaa jo ihan pienissäkin nopeuksissa että jarrutuksessa on "portaita" vaikka poljin on samassa asennossa. Välillä jarruttaa siis enemmän ja välillä vähemmän. Levythän tuossa varmaan on kierot mutta mikä sen aiheuttaa? Muuten varmaan vaihtasin suoriltaan levyt +palat uusiin, mutta tämä on jo viime keväänä tehty samojen ongelmien takia, ja nyt se on pikkuhiljaa hiipinyt samanlaiseks. Etupäässä ei ole väljää kuin ehkä raidetangon päässä oikealla, ja sitäkin niin vähän ettei ainakaan ajossa huomaa. Alapallot +koiranluut on vaihdettu jo viime kesänä. Vinkkejä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarruongelmaa (E36 325i Coupe '92)
Collapse
X
-
Jarruongelmaa (E36 325i Coupe '92)
F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Tags: None
-
-
Originally posted by Neutrone View PostKysytääs nyt jos jollain olis ollu samanlaista ongelmaa. Eli siis jarrut täristää melko lailla hirveesti. Huomaa jo ihan pienissäkin nopeuksissa että jarrutuksessa on "portaita" vaikka poljin on samassa asennossa. Välillä jarruttaa siis enemmän ja välillä vähemmän. Levythän tuossa varmaan on kierot mutta mikä sen aiheuttaa? Muuten varmaan vaihtasin suoriltaan levyt +palat uusiin, mutta tämä on jo viime keväänä tehty samojen ongelmien takia, ja nyt se on pikkuhiljaa hiipinyt samanlaiseks. Etupäässä ei ole väljää kuin ehkä raidetangon päässä oikealla, ja sitäkin niin vähän ettei ainakaan ajossa huomaa. Alapallot +koiranluut on vaihdettu jo viime kesänä. Vinkkejä?
Onko navan ja levyn väli puhdas.?"hosumalla ei tuu kuin äkkiä valmista"
BMW 530da
BMW 530i v8
BMW 330da
BMW 320d
BMW 316
Comment
-
-
Hmm, tuo liukusyysteemi voisi kyllä ollakin syynä. Väljää ei tosiaan PITÄISI olla, mutta mistäs sen koskaan tietää. Ainoa minkä oon huomannu on kuitenkin repsikan puolen raidetanko ja siinäkin vain inaus. Enemmän kaatusin sillon tuon väljyyden piikkiin jos tärinä tulis vaan suuremmissa nopeuksissa, mutta sen huomaa tosiaan jo 20 km/h nopeudessakin. Jos kovassakin vauhdissa jarruja polkee terävästi ja kovaa niin sillon ei ratti tärise.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
Comment