Nojoo, searchilla yritin haeskella aiheesta, mutta mitään vastaavaa ei ainakana silmään osunut (vaikka monella tuntuu olevan ongelmia lämpöjen kanssa..)
Ongelmani on siis seuraava, kun kierrokset ovat yli 3k/rpm niin toimii kyllä hyvin, jäähdyttää ja pysyy siinä missä pitääkin pysyä mutta esim. kun kaupungissa ajelee hissukseen kierrokset siinä 1-2,5k niin lämmöt alkavat nousta kohti punarajaa ja menisi varmasti ylitse senkin ja keittäisi..
Fööni ei puhalla lämmintä, tai puhaltaa kun kierrokset ovat yli tuon 3k jolloin myös kone pysyy viileänä.. Missäköhän vika? Vesipumpussa? vai jossain muualla.. Autollahan on ajettu jo tuo 250k joten jos aikasemmat omistajat eivät sitä pumppua ole vaihtaneet niin onhan tuon aikakin olla jo tiensä päässä.. :think
Ongelmani on siis seuraava, kun kierrokset ovat yli 3k/rpm niin toimii kyllä hyvin, jäähdyttää ja pysyy siinä missä pitääkin pysyä mutta esim. kun kaupungissa ajelee hissukseen kierrokset siinä 1-2,5k niin lämmöt alkavat nousta kohti punarajaa ja menisi varmasti ylitse senkin ja keittäisi..
Fööni ei puhalla lämmintä, tai puhaltaa kun kierrokset ovat yli tuon 3k jolloin myös kone pysyy viileänä.. Missäköhän vika? Vesipumpussa? vai jossain muualla.. Autollahan on ajettu jo tuo 250k joten jos aikasemmat omistajat eivät sitä pumppua ole vaihtaneet niin onhan tuon aikakin olla jo tiensä päässä.. :think
Comment