Ongelmat alkoi mittaristosta joka meni mykäksi nopeusmittaria ja merkkivaloja lukuunottamatta.(mittaristotesti toimii) Murheet lisääntyy jatkuvasti.... ajovalot hävisi, takalasinlämppäri mykäksi, lämppäri puhaltaa ainoastaan kuumaa, vilkut ei toimi, pissapoika ei toimi, mittariston ja katkaisimien taustavalot pimeni.... ongelmat siis lisääntyy pikkuhiljaa ja sulakkeet ehjiä. Mikäs noita voisi yhdistää? Virtalukon pohja? Loppuu pian ajelut kun ei ole valoja eikä vilkkuja
e36 -91 sekoaa täysin
Collapse
X
-
e36 -91 sekoaa täysin
Ongelmat alkoi mittaristosta joka meni mykäksi nopeusmittaria ja merkkivaloja lukuunottamatta.(mittaristotesti toimii) Murheet lisääntyy jatkuvasti.... ajovalot hävisi, takalasinlämppäri mykäksi, lämppäri puhaltaa ainoastaan kuumaa, vilkut ei toimi, pissapoika ei toimi, mittariston ja katkaisimien taustavalot pimeni.... ongelmat siis lisääntyy pikkuhiljaa ja sulakkeet ehjiä. Mikäs noita voisi yhdistää? Virtalukon pohja? Loppuu pian ajelut kun ei ole valoja eikä vilkkuja
Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru
Legendan[at]luukku.com
-
Isot pojat joskus puhunu et huonokuntonen pääsulake aiheuttaa tollasta?
Comment
-
En ole itselle selkokielistä kaaviota sähköistä löytänyt ja tuota pääsulaketta ei tässä kuulemma ole? Onkos jollain sähköistä paremmin tietävällä ideaa miten nämä viat voisi liittyä toisiinsa?? Oudolta kuulostaa kun näin monta eri paikkaa on pimeänä....Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru
Legendan[at]luukku.com
Comment
-
Tässä? Missä tässä?Originally posted by legendaa View PostEn ole itselle selkokielistä kaaviota sähköistä löytänyt ja tuota pääsulaketta ei tässä kuulemma ole? Onkos jollain sähköistä paremmin tietävällä ideaa miten nämä viat voisi liittyä toisiinsa?? Oudolta kuulostaa kun näin monta eri paikkaa on pimeänä....
Comment
-
Tulipa ensimmäisenä mieleen ne johtopakat kuskinpuolenjalanlepuutustuen ( vittu mikä sana ! ) alla..
Katsoppa ne TARKKAAN ettei mikään ole alkanut sulaa tms..Siellä muistelisin olevan sellaisen pienen liittimen joka on parilta heebolta sulanut ja oireet samanlaiset, kosteus saa aikaan kummia..
Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Vaikuttaisi pääsulakkeen palamiselta.
En oikeen tiedä tosta E36:sta, mutta E34:ssä pääsulake oli konepellin alla, semmosessa muovikotelossa. Itse sulake on kun pala peltiä, ruuvinkantojen alle kiinnitettynä. Sulake voi näyttää ehjältä, kuten oli minun tapauksessa, mutta kun ruuvit aukaisi, olikin sulake "halki".
Oireet oli minullakin juuri samanlaiset. Kaikenlaiset sähkölaitteet toimi miten sattui...Älä oo tommonen
e61 525iA
e36 320iA
e39 540iA
e34 518i
Comment
-
Murheet selvitetty
mittaristo ja virtalukonpohja esille ja tutkiskelua.... Eipä niinstäkään mitään erikoista löytynyt. Maadoituskohtien etsintää ja puhdistusta. Vehkeet nippuun ja yllätys yllätys... kaikki toimii. Suoranaisesti siis vikaa ei löytynyt mutta hoito tehos :think
Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru
Legendan[at]luukku.com
Comment
-
Eihän se nyt sitten kuitenkin vaan ollut se maadoitusvika?Originally posted by legendaa View PostMurheet selvitetty
mittaristo ja virtalukonpohja esille ja tutkiskelua.... Eipä niinstäkään mitään erikoista löytynyt. Maadoituskohtien etsintää ja puhdistusta. Vehkeet nippuun ja yllätys yllätys... kaikki toimii. Suoranaisesti siis vikaa ei löytynyt mutta hoito tehos :think
Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Niin sepähän se vaikuttaisi olleen kun "vikaa" ei vastaan tullu. Tietenkin jos oli joku kontaktihäiriö jossain johtosarjan liittimissä mitä tuli availtua mutta maamurhehan toi oli.... enpä olisi aluksi uskonut kun eripuolilta pikkuhiljaa rupeaa pimenemään.Originally posted by kiraffi View PostEihän se nyt sitten kuitenkin vaan ollut se maadoitusvika?
Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru
Legendan[at]luukku.com
Comment

Comment