Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 E36 kyssäreitä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tylyttäjä
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 1412

    #16
    Vähän näyttäis siltä, että tuota pataa ei juuri kannata siis vaparina viritellä. Ei viitti hakata montaa tonnia 10-20 hepan takia, ei se tunnu vielä missään.. Ehkä sitten joku remmiahdin tms jossain kohtaa.

    Onko kansi kuinka hyvä vakiona, eli jos ottais sen irti ja veisi esim. Kansiset-nimiseen puljuun? Siellä ainakin Jamppa sai prätkäni kannen virtaamaan aika selvästi vakiota paremmin.. Samalla vois nostaa vähän puristuksia, mitäs tossa muuten on vakiopuristukset?
    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

    EX: BMW E39 M5
    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

    Suzuki GSX-R 1070 K5
    Performance Mods: Lot
    Performance: 200mph/322kph@1mile
    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

    Comment

    • BMW
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 3822
      • California

      #17


      Onko kirjoittaja orgin puolelta sama kaveri joka sai nettikirjoittelusta viisinumeroisen summan maksettavakseen?
      P
      R
      N
      D

      Comment

      • Tylyttäjä
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 1412

        #18
        Originally posted by BMW View Post


        Onko kirjoittaja orgin puolelta sama kaveri joka sai nettikirjoittelusta viisinumeroisen summan maksettavakseen?
        Juu sama jätkä. Mutta eipä mitään summaa vielä ole maksettu, ja tuskin maksetaankaan, kun ollaan hovit ja ehkä korkeimmat käyty läpi..
        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

        EX: BMW E39 M5
        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

        Suzuki GSX-R 1070 K5
        Performance Mods: Lot
        Performance: 200mph/322kph@1mile
        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

        Comment

        • iikka
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 2597
          • Oulu

          #19
          jos tehoa oikeasti haluu lisää sen verran että se tuntuukin niin sittenhän täytyy ruveta ahdinta etsimään
          Speed costs, how fast you wanna go?

          Comment

          • Mörökölli
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 1735
            • Turku

            #20
            Tuossa rojektissa käyty läpi S50 koneen virittelyä perinteisin keinoin:



            S-koneen kannen sielunelämästä ei ole mitään hajua mutta eiköhän Saastamoinen tuttuun tapaan sieltä kannesta tehot kaiva ulos tarvittaessa...
            www.nenifab.com

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              #21
              Originally posted by Mörökölli View Post
              Tuossa rojektissa käyty läpi S50 koneen virittelyä perinteisin keinoin:



              S-koneen kannen sielunelämästä ei ole mitään hajua mutta eiköhän Saastamoinen tuttuun tapaan sieltä kannesta tehot kaiva ulos tarvittaessa...
              Tuossa topikissa oli ihan hyvää infoa, kiitoksia!

              Aika paljon lupaillaan tässäkin:


              Helppohan noita käyriä on piirrellä, mutta onko jollain forumilaisella kokemusta tehonlisäyksestä ja koneen toimivuudesta vaikkapa nyt tuolla lastulla?

              En kyllä itse usko, että vaparista saa lastulla noin paljon lisää. Se tarkottaisi, että M3:n koneessa olisi tehtaalta seokset ja sytkä ihan päin seiniä, jos ne optimoimalla tulisi muka 30hp lisää :think Tuskinpa ne nyt niin ääliöitä on siellä ämmän tehtaalla..

              Mitäs pajoja olis tässä pks seudulla, jotka pystyis tuohon tekemään custom-mappauksen seokselle ja sytkälle jarrupenkissä? Ei siitä ihan hirveitä viittis maksaa.. Prätkäpuolella "viimeisenpäälle" säätö penkissä maksaa n. 350e. Toki sen lisäksi pitää hommailla säädettävä ruiskunohjain, eli siellä ei millään lastuilla pelleillä..
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                #22
                En saanut lisättyä myynti-osioon tätä, mutta tänne sitten. Eli topikin auto on myytävänä ja ilmoitus löytyy täältä:


                Joku voi siirtää tämän viestin myynti-osioon jos viitsii. Olen kokeillut parilta eri koneelta ja useammalla selaimella. Uusi viesti ei vaan mene läpi myynti-osioon, jostain syystä.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • kake
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2002
                  • 590
                  • Kerava

                  #23
                  Liian pitkä otsikko? Laita ensin lyhyt otsikko ja muokkaa sitten myöhemmin.
                  Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

                  Comment

                  • pablo
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2005
                    • 732
                    • Pirkanmaa

                    #24


                    BIMMERI EI OLE TOISTAISEKSI MYYNNISSÄ,MUTTA TARJOUKSIA OTETAAN VASTAAN!

                    Onko tässä nyt se paljon puhuttu nettiauton "showroom":think

                    EDIT: Tuli väärään topic:ciin

                    Comment

                    • Mr_Doctor
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2006
                      • 226
                      • Parolannummi

                      #25
                      Kysästäämpä täällä, että kuuluuko 3.2:sen huolto-ohjelmaan tuo kiertokangen laakereiden vaihto? Vanhemman 3-litrasen huolto-ohjelmaan se käsitteekseni kuuluu 150 tkm välein ...hommaahan tuossa varmaan riittää päiväksi jos toiseksikin korjaamolla, onko kukaan tuota hommaa käyny teettämässä ja minkä hintasta on ollu?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎