Elikkäs kun ajeleepi niin yhtäkkiä alkaa kammeta ohjausta oikealle ja joskus tekee aavistuksen vasemmalle samalla lailla. Usein saa pitää rattia vastaan pitempääkin kun muuten ratti kääntys n.20 astetta oikealle. Maantienopeuksilla ongelmaa ei häiritsevästi esiinny. Sitten taas kampeaminen häviää. Ongelma on erityisesti alhaisilla nopeuksilla ja tien pinta ei vaikuta asiaan.
Eteen vaihdettu raidetankoja/päitä lukuun ottamatta kaikki ja käytetty auto 4-pyöräsuuntauksessa, joka ei kuitenkaan ongelmaa poistanut. Auraukset edessä ja takana ohjearvoissa sekä casterit ja camberit 0,1 heitoilla ohjearvoista(kukahan säätänyt). Samoin jarrut purettu ja hoonattu jarrusylinterit. Takaa vaihdettu tukivarsien puslat myös. Myöskään raidetangoissa ei tuntuvaa välystä, kuitenkin ehkä aaavistus kun kaveri pitää rattia paikallaan ja heilutat rengasta, mutta niin minimaalista sekin.
Villi arvaus on, että takertelisiko jarrut kuitenkin vielä tai pääseekö rengas elämään ja hakemaan tietä raidetangon/ohjausvaihteen välyksen takia??? Muuta en keksi. Renkaitakin vaihdeltu nurkasta nurkkaan.
Villejä arvauksia kehiin
Eteen vaihdettu raidetankoja/päitä lukuun ottamatta kaikki ja käytetty auto 4-pyöräsuuntauksessa, joka ei kuitenkaan ongelmaa poistanut. Auraukset edessä ja takana ohjearvoissa sekä casterit ja camberit 0,1 heitoilla ohjearvoista(kukahan säätänyt). Samoin jarrut purettu ja hoonattu jarrusylinterit. Takaa vaihdettu tukivarsien puslat myös. Myöskään raidetangoissa ei tuntuvaa välystä, kuitenkin ehkä aaavistus kun kaveri pitää rattia paikallaan ja heilutat rengasta, mutta niin minimaalista sekin.
Villi arvaus on, että takertelisiko jarrut kuitenkin vielä tai pääseekö rengas elämään ja hakemaan tietä raidetangon/ohjausvaihteen välyksen takia??? Muuta en keksi. Renkaitakin vaihdeltu nurkasta nurkkaan.
Villejä arvauksia kehiin
Comment