Joo eli oon myymässä autoo ja kaikeks epäonneks autoon jossa ei ole mun aikana ollu mitään vikaa rupes nostaan lämpöjä koeajolla kun auto seiso paikallaan ruuhkassa ja keitti. No siitä sitte tien sivuun ostaja ehdokkaan kanssa ihmetteleen kun vedet valuu pihalle ja syyläri näytti olevan etupuolelta/alhaalta märkä. Korkista vedet ei tullu pihalle. Koitettiin vähän ajan päästä lisätä vettä ja lähin huristeleen että pääsis kotio mutta vedet karkas saman tien valuen syylärin alapuolta maahan ja oli sitten hinattava auto pihaan. Lämppäri ei luonnollisesti puhaltanut lämmintä missään vaiheessa tuon keittämisen jälkeen.. No varmaankin siis syylärissä jossain reikä?? ei mitkään letkut näyttänyt vuotavan, vaan kaikki ihan kuivat. Oisko ohjeita tuon vaihtoon? Mitenkäs vesipumppu, ei ilmeisesti pitäisi ihan tuollaista tehä että ei pidä nesteitä sisällä ja keittää?
Ja konehan oli M50B25. Pitää varmaan huomenna koittaa purkaa se syyläri tuolta ulos ja katsoa mitä se on syönyt. Nyt vasta tulikin mieleen että jossain vaiheessa pihaan ilmestyneet märät läntit saattoivatkin olla juuri jäähdytinnesteitä ja järjestelmä on siis vuotanut koko ajan enkä ole huomannut kun en ole tarkistellut sen pintaa. Että tällästä tänään, nakki ottassa on kyllä suuri kun piti juuri myydä auto ja nyt lykkää tuollaista harmia.
Ja konehan oli M50B25. Pitää varmaan huomenna koittaa purkaa se syyläri tuolta ulos ja katsoa mitä se on syönyt. Nyt vasta tulikin mieleen että jossain vaiheessa pihaan ilmestyneet märät läntit saattoivatkin olla juuri jäähdytinnesteitä ja järjestelmä on siis vuotanut koko ajan enkä ole huomannut kun en ole tarkistellut sen pintaa. Että tällästä tänään, nakki ottassa on kyllä suuri kun piti juuri myydä auto ja nyt lykkää tuollaista harmia.
Comment