Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325i vedet pihalle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ColdFusion
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 410
    • Tampere

E36 325i vedet pihalle

Joo eli oon myymässä autoo ja kaikeks epäonneks autoon jossa ei ole mun aikana ollu mitään vikaa rupes nostaan lämpöjä koeajolla kun auto seiso paikallaan ruuhkassa ja keitti. No siitä sitte tien sivuun ostaja ehdokkaan kanssa ihmetteleen kun vedet valuu pihalle ja syyläri näytti olevan etupuolelta/alhaalta märkä. Korkista vedet ei tullu pihalle. Koitettiin vähän ajan päästä lisätä vettä ja lähin huristeleen että pääsis kotio mutta vedet karkas saman tien valuen syylärin alapuolta maahan ja oli sitten hinattava auto pihaan. Lämppäri ei luonnollisesti puhaltanut lämmintä missään vaiheessa tuon keittämisen jälkeen.. No varmaankin siis syylärissä jossain reikä?? ei mitkään letkut näyttänyt vuotavan, vaan kaikki ihan kuivat. Oisko ohjeita tuon vaihtoon? Mitenkäs vesipumppu, ei ilmeisesti pitäisi ihan tuollaista tehä että ei pidä nesteitä sisällä ja keittää?

Ja konehan oli M50B25. Pitää varmaan huomenna koittaa purkaa se syyläri tuolta ulos ja katsoa mitä se on syönyt. Nyt vasta tulikin mieleen että jossain vaiheessa pihaan ilmestyneet märät läntit saattoivatkin olla juuri jäähdytinnesteitä ja järjestelmä on siis vuotanut koko ajan enkä ole huomannut kun en ole tarkistellut sen pintaa. Että tällästä tänään, nakki ottassa on kyllä suuri kun piti juuri myydä auto ja nyt lykkää tuollaista harmia.
    E89 z4, E60 530d Msport, E36 330TIC Coupe,
  • visa e36
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 753
    • Järvenpää

Paljonkos on mittarissa? Vesipumppu pamahtelee yleensä siinä 150-200tkm. On ihan helppo vaihtaa itse jos löytyy vaan perustyökalut tallista. Ei ole edes mikään kamalan hintainen. Samalla kannattaa vaihtaa moniurahihna kun joutuu kuitenkin irroittamaan.
    Nykyiset
    -63 Pontiac Catalina convertible
    -05 E53 X5 3.0d

Comment

• ColdFusion
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2006
      • 410
      • Tampere

mittarissa 210tkm.. näytti tuo vesipumppu kyllä olevan ihan kuiva jne ettei sen juuresta ainakaan nuo vedet päässyt vaan syylärissä ilmeisesti se reikä kun sitä pitkin valutti. No mene ja tiedä, en jaksa enää roplata tuota ku oon menossa hakeen e46 328i:tä keskiviikkona ruotsista joten myin tuon tuollaisenaan ja pudotin vähän hintaa.. eipä tarvi sitten ainakaan ite miettiä että onko kansi tai joku ottanut siipeensä jne.
      E89 z4, E60 530d Msport, E36 330TIC Coupe,

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎