Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehot kateissa 4000-5000RPM: kohdilla E36 1.8IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bääm
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 401
    • Pori

    #16
    Onko polttoainesuodatinta vaihdettu?
    Veikkaisin sitä. Mutta mikäli se oli välillä oikeesti parempi niin sitten pahempi sanoa. Vai oliko vaan tämä perinteinen joka_korjauksen_jälkeen "kuluttaa paljon vähemmän ja kiihtyy selvästi paremmin"
    330d -03 M57N

    Comment

    • Takalo_kari
      BTCF Member
      • Mar 2007
      • 1359
      • tku

      #17
      Originally posted by Bääm View Post
      Onko polttoainesuodatinta vaihdettu?
      Veikkaisin sitä. Mutta mikäli se oli välillä oikeesti parempi niin sitten pahempi sanoa. Vai oliko vaan tämä perinteinen joka_korjauksen_jälkeen "kuluttaa paljon vähemmän ja kiihtyy selvästi paremmin"

      ei kyllä sen huomaa välillä että kiihtyy huomattavasti paremmin, vaikka ei pellin alle edes koskisi...
      Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
      -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
      Kiitos ajastasi? :think

      Comment

      • Takalo_kari
        BTCF Member
        • Mar 2007
        • 1359
        • tku

        #18
        tarkastin kaasuvaijerin kireyden ja huomasin että se "läppä" voisi aueta paljon enemmänkin säädin vaijeria ja nytten lähtee ihan eri tavalla, ja toi kuollut aluekkin tuntuu nytten aika paljon pienemmältä... säätääkö ECU sitä imukanavan pituutta erillä tavalla kaasupolkimen ollessa eri asennossa?

        vielä tuntuu pieni pykälä kierrosten välissä, mutta nyt on jo aika pieni.
        Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
        -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
        Kiitos ajastasi? :think

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16414
          • Asikkala

          #19
          Originally posted by Aksuli89 View Post
          tarkastin kaasuvaijerin kireyden ja huomasin että se "läppä" voisi aueta paljon enemmänkin säädin vaijeria ja nytten lähtee ihan eri tavalla, ja toi kuollut aluekkin tuntuu nytten aika paljon pienemmältä... säätääkö ECU sitä imukanavan pituutta erillä tavalla kaasupolkimen ollessa eri asennossa?

          vielä tuntuu pieni pykälä kierrosten välissä, mutta nyt on jo aika pieni.
          Taitaa pelkkien kierrosten perusteella säätää. Tekeekö sulla samaa kun meikäläisen kottero: kun nostaa kaasua vähän ylös niin tietyissä tilanteissa tuntuu että vetää paremmin? Olisko tuo ominaista tälle koneelle?

          Comment

          • Takalo_kari
            BTCF Member
            • Mar 2007
            • 1359
            • tku

            #20
            no nythän perjaatteessa kiihdytin "vajaalla" kaasulla ja teki enemmän nyt kun saan kiihdytettyä oikeasti täydellä kaasulla niin tekee vähemmän varmaa toi tunnistaa ton kaasun asennon ja säätä ä sitä imusarjaa sitten sen ja kierrosten mukaan... tarttee tarkkaila pari päivää että tekeekö vielä
            Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
            -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
            Kiitos ajastasi? :think

            Comment

            • Jochen
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 1229
              • Valkeakoski & Trondheim

              #21
              Originally posted by jr66 View Post
              Taitaa pelkkien kierrosten perusteella säätää. Tekeekö sulla samaa kun meikäläisen kottero: kun nostaa kaasua vähän ylös niin tietyissä tilanteissa tuntuu että vetää paremmin? Olisko tuo ominaista tälle koneelle?
              Tuttu ilmiö minulle.

              No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
              Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
              Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
              Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
              Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
              Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎