Voi olla tulpat, puola tai mulla oli joskus samaa oiretta ja aloin vaihtaa puolia niin totesin olevan vettä tulpan päällä.Poistin vedet niin nykimiset katosi.Eikä ole sen jälkeen vettä ilmestynytkään.
vikailmoituskoneela katsottu vikakoodit ja puolat ovat sen mukaan kunnossa.. se korjaaja äijä sano että voi olla myös se ilmamäärämittari paskana. niin pitänee toikin tarkistaa.
tulpat on vaihettu pari kk sitten mutta pitänee katsoa se kosteus juttu!
nykynen kapistus: 325icA -92
entiset kapistukset: 318iS vm84
Bensapumppua kattosin ite ainaki. Jotenkin tuntus et puola/tulppa vika ei katoais välillä ainakaan noin selvästi.
joo 1 puolan kohdalla oli öljypaskaa.. puhdistin = toimi
ajoin vähä aikaa niin alko taas sama paska.. revin tulpan irti kuhan kone jäähtyy ja katon onko kaikki hyvin vaihan samalla uuden tulpan niin katsoo sitten..
nykynen kapistus: 325icA -92
entiset kapistukset: 318iS vm84
joo 1 puolan kohdalla oli öljypaskaa.. puhdistin = toimi
ajoin vähä aikaa niin alko taas sama paska.. revin tulpan irti kuhan kone jäähtyy ja katon onko kaikki hyvin vaihan samalla uuden tulpan niin katsoo sitten..
Jos on ollu kauan öljyä tulpanreijissä niin todennäköisesti on myös tulppa sökö. Näin ainaki itellä
tässä herää semmonen ajatus että mistä vitusta se öljy on sinne joutunu? venttiilivarren kumi vuotaa?
Ei noista kummastakaan, vaan venttiilikopan tiivisteen välistä. M50 koneessahan ne tulppien kolot menee v-kopan läpi kanteen ja tiivisteessä on vastaavat o-renkaat välissä.
Ei noista kummastakaan, vaan venttiilikopan tiivisteen välistä. M50 koneessahan ne tulppien kolot menee v-kopan läpi kanteen ja tiivisteessä on vastaavat o-renkaat välissä.
Motonetistä tai 'tiskiltä' uusi tiivari!
joo tiivistehän se sielä oli päin vittua.. jo on kumma kun ei sattunu aikasemmin silmään.
huomenna soitto korjaamolle jossa ne vaihto ton venttiilikopan pari kertaa kun eivät saanet ensin oikeeta tiivistettä kertoo hieman ammattitaidosta
nykynen kapistus: 325icA -92
entiset kapistukset: 318iS vm84
Comment