M52:sta löytyy muuten parannettu kiristinratkaisu, joka lisää jakopään ikää. Kisko + kiristin on huomattavasti kevyempi (about 65%), jolloin se reagoi nopeammin -> ketju ei pääse "piiskaamaan". Näin tuli vaan mieleen, kun M50 taitaapi olla se konemalli joka syö nopeammin ketjun + kampiakselin rattaan ja johtaa aina sillointällöin näihin ikävämpiin kansiremontteihin. Siis useammin ja nopeammin, monilla tuntuu ajavan vaikka puoli miljoonaa mutta tuossa se perimmäinen syy kuitenkin lienee kun näitä 300tkm korvilla on aina välillä kilkannut.
juu no täytyy nyt sit harkita et tekeekö kansi rempan vai päivittää koko koneen 325.seks nii juu ja mittarilukemahan on 183tkm:think
Oletko purkanu kopan ja todennut että ketju poikki? Millonkohan tuo 183tkm on ollu ensimmäisen kerran mittarissa eihän oo tuontipeli... Kuulostaa vakavalta jos alle 200tkm katkee ketjut ku m40 ei mee vasta ku neljä hihnaa noihin kilsoihin
Oletko purkanu kopan ja todennut että ketju poikki? Millonkohan tuo 183tkm on ollu ensimmäisen kerran mittarissa eihän oo tuontipeli... Kuulostaa vakavalta jos alle 200tkm katkee ketjut ku m40 ei mee vasta ku neljä hihnaa noihin kilsoihin
koppa oli valmiiks purettu,eli ostin moottori rikkonaisena.tuonti bemu tietenki
OT: Olen käsittänyt, että vain nämä 2,0 koneet katkoo ketjuja kohtuu kilometreillä. Olenko ihan hukassa?
Aika hukassa taidat olla. Jakopään rakenne on aivan sama M50B20 koneessa kuin M50B25 koneessa.
EDIT: Cell näköjään tämän jo kertoikin meille...Olisi pitänyt lukea loppuun.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Comment