Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325i pompottaa sutien lähdössä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TeemuT
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 329
    • Muhos

    #16
    Omassa sama vika pompotuksen suhteen mutta nyt paikalla uudet(powerflex) puslat ja iskarit+jouset(H&R)
    Väliin ehti vain talvi eikä nyt pysty sanoa pompottaako kun ei henno uusilla nastoilla oikein rääpiä sulalla.
    luulisin asian olevan kunnossa ,sen verran tukevampi on ajotuntuma eikä perä tee mitään sivuliiketta kuten teki ennen puslaremonttia.
    -TT-
    F30 320d

    Comment

    • beemers
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 5136
      • Oulunsalo/Oulu

      #17
      kyl ne on yleensä näissä 300 srj. laiteissa ne takapuslat.

      E36Ticompact -95 HELLROT
      -: orava : connection-

      EX:E30///M3 replica Tic
      EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

      Comment

      • 10+
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2006
        • 2084
        • Nivala

        #18
        Originally posted by Stone View Post
        Hmm, vai voiman puutetta.. Itselläkin tekee toisinaan tuota enkä nyt voiman puutteetta lähtis ensimmäisenä veikkailemaan. Iskarit saattaa omassa tapauksessa aiheuttaa tuon, koska ovat varmaan jo parhaat päivänsä nähnyt kun kilsoja on se 135t.
        Sama homma mun M5 kanssa. 1 vaihteella monestikkin pompottaa jos kierroksia ei ole reippaasti. Takaiskareihin lähtee munki veikkaus. No sepä selviää keväällä jos uudet tolpat laittaa
        E39 M5 -00

        Ex E60 530Da M-Sport -04
        Ex E39 M5 -00
        Ex E39 M5 -00 Individual
        Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
        Ex E36 3.0 M3 -93
        Ex E36 2.5 Cabrio -94
        Ex E36 3.2 M3 -97
        Ex E36 2.5 Coupe -93

        Comment

        • Guest's Avatar

          #19
          Sama homma löytyy täältäkin E28 M535:ssä, nyt varsinkin kun on kylmä ja liukas asfaltti. Vaikka lähtee paikaltaan ilman sutimista ja lyö kaasun pohjaan, niin samalla kun pito häviää niin rupeaa pompottamaan ja kaikki takapään puslat on uusia samoten iskarit on uudet bilsteinit...:think

          Comment

          • Juhis
            BTCF Honorary Member
            • Jul 2002
            • 19175
            • -

            #20
            Takapään puslat erittäin todennäköisesti väljät ja mahdollisesti myös iskunvaimentimet heikkotehoiset. Todella ärsyttävä ilmiö kyseessä ja itselläni on ollut aiemmin sama ongelma useassa autossa.
            All good things come to those who wait.

            Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

            Sound Factory Bar & Nightclub

            Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #21
              Pito on vaan niin rajoilla, että rupeaa pomppimaan. Jos m5:ssa samaa vikaa niin kierroksia lisää ennekuin pamauttaa kytkimen ylös. Ei taatusti pompi.

              Eikai tuolle mitään mahda, parempi taka-akselin tuenta voisi olla hyvä ratkaisu jos jaksaa askarrella.

              Comment

              • O-Peksi
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 2775
                • Joensuu

                #22
                Itellä on sama pomputtamisongelma myös, mutta omalla kohdalla se johtuu luultavasti takaiskareiden yläpäistä tai iskareiden huononevasta kunnosta. Kaikki puslat on autoon uusittu, ja apurungon revenneet kiinnikkeet hitsattu kunnolla paikoilleen. Todella vittumaista on kyllä se hyppiminen, ja voisin väittää että sillä on ollu omalla kohdalla ainakin vaikutusta yhteen vaihteistorikkoon ja yhteen perärikkoon... Vois olla ihan viisasta siis uusia iskarit.. Ja ei pitäisi tehon puutteestakaan olla kiinni.
                ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                Comment

                • markok
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2002
                  • 3019
                  • Kuopio

                  #23
                  Lainataas vähän tätä topiccia vaikka ongelma ei olekaan ihan samanlainen. Eli mistä mahtaa johtua, että tuollaisella osittain liukkaalla tiellä kun yrittää kiihdyttää mahdollisimman ripeästi risteyksestä niin vaihdekeppi alkaa ravistamaan melko reilusti? Vaihdelaatikko ilmeisesti pääsee tässä tilanteessa heilumaan, mutta kannattaako väljää etsiä perän puslista vai vaihdelaatikon kumeista? Auto e36 325 ja manuaali laatikolla.
                  BMW 530iA Touring -05

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎