Heitän väliin vaan ihan lonkalta tän komentin, tälläsen Dr. House tyylisen, eli jos moottorijarrutuksessa kerta vinkuu -> silloin ei paineta kaasua -> Kaasuläpän ja imuventtiilin välillä on aika rankka alipaine -> Vuoto vois olla sillä välillä... 
Pakopuolen vika tuntuis aika oudolta, ennemminkin luulis pakopuolella olevan vian sitten, jos kaasutettaessa vinkuis... :think (se turbo?
)
Voisko ite kaasuläpäs esim olla jotain vikaa? Hmm, ei tunnu järkeen käypältä... Eikö sitä tosiaan saa paikallistettua tarkemmin, mistä vihellys tulee? :think Ratkaisu: Konepelti pois ja kaveri istuskelemaan siihen, sitte sata vauhtia ja moottorijarrutus -> Huuto kaverille, MIKÄ UJELTAA!?
Ilkeitä vikoja tälläiset, sehän ois vaan turbon tuntune, jos auto toimis muuten loistavasti!

edit:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113843 Tuolta viesti #17... :think Auto vihelsi, kun oli tuo öljynerottimen kalvo rikki... Voisko mitenkään olla mahdollista?
(eli onko tässä mallissa tuollaista jne??
)

Pakopuolen vika tuntuis aika oudolta, ennemminkin luulis pakopuolella olevan vian sitten, jos kaasutettaessa vinkuis... :think (se turbo?

Voisko ite kaasuläpäs esim olla jotain vikaa? Hmm, ei tunnu järkeen käypältä... Eikö sitä tosiaan saa paikallistettua tarkemmin, mistä vihellys tulee? :think Ratkaisu: Konepelti pois ja kaveri istuskelemaan siihen, sitte sata vauhtia ja moottorijarrutus -> Huuto kaverille, MIKÄ UJELTAA!?

Ilkeitä vikoja tälläiset, sehän ois vaan turbon tuntune, jos auto toimis muuten loistavasti!


edit:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113843 Tuolta viesti #17... :think Auto vihelsi, kun oli tuo öljynerottimen kalvo rikki... Voisko mitenkään olla mahdollista?


Comment