Kaikella sitä pitää päätänsä vaivata.. Ajattelin pistää coupeen helmat ja ankaraa mietintää on aiheuttaneet seuraavat asiat:
1. Muovia vai lasikusilaitua?
2. Tunkin rei'illä vai ilman?
3. Mistä edullisesti?
Malliltaan ne tulevat olemaan yllätys yllätys mallia m3.
Olen kahlannut noita yritysten sivuja ankarasti silmä kädessä läpi, mutta eihän noista materiaaleista ole infoa. Ja toi tunkitusreikä mietityttää sen takia, että mielestäni ne on pirun kätevät nostaa auto ylös. Vaikkakin eräs aivan prohelmalevikkeidenkuningasmyyjä netissä totesi ettei kukaan nosta bemaria niistä... No minä ainaki olen nostanut enkä häpee yhtään Kätevämpi nostaa jos ei satu olemaan sitä hallitunkkia aina tienpäällä mukana.
No niin pistäkääpä heittäen vinkkiä ja vittuilua
1. Muovia vai lasikusilaitua?
2. Tunkin rei'illä vai ilman?
3. Mistä edullisesti?
Malliltaan ne tulevat olemaan yllätys yllätys mallia m3.
Olen kahlannut noita yritysten sivuja ankarasti silmä kädessä läpi, mutta eihän noista materiaaleista ole infoa. Ja toi tunkitusreikä mietityttää sen takia, että mielestäni ne on pirun kätevät nostaa auto ylös. Vaikkakin eräs aivan prohelmalevikkeidenkuningasmyyjä netissä totesi ettei kukaan nosta bemaria niistä... No minä ainaki olen nostanut enkä häpee yhtään Kätevämpi nostaa jos ei satu olemaan sitä hallitunkkia aina tienpäällä mukana.
No niin pistäkääpä heittäen vinkkiä ja vittuilua
Comment