Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Muovipulkkaan helmat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Morriz
    BTCF Member
    • Nov 2005
    • 1611
    • Honkajoki

E36 Muovipulkkaan helmat?

Kaikella sitä pitää päätänsä vaivata.. Ajattelin pistää coupeen helmat ja ankaraa mietintää on aiheuttaneet seuraavat asiat:
    1. Muovia vai lasikusilaitua?
    2. Tunkin rei'illä vai ilman?
    3. Mistä edullisesti?

Malliltaan ne tulevat olemaan yllätys yllätys mallia m3.
    Olen kahlannut noita yritysten sivuja ankarasti silmä kädessä läpi, mutta eihän noista materiaaleista ole infoa. Ja toi tunkitusreikä mietityttää sen takia, että mielestäni ne on pirun kätevät nostaa auto ylös. Vaikkakin eräs aivan prohelmalevikkeidenkuningasmyyjä netissä totesi ettei kukaan nosta bemaria niistä... No minä ainaki olen nostanut enkä häpee yhtään Kätevämpi nostaa jos ei satu olemaan sitä hallitunkkia aina tienpäällä mukana.

No niin pistäkääpä heittäen vinkkiä ja vittuilua
    -NO FARMS NO FOOD-

M5 -93 Diamantschwarz
    525i -86 Diamantschwarz
    528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
    X5 3.0d -05 Titansilber metallic
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

ne on kyllä viimeisiä paikkoja mistä nostaa.. 1. jos sinkitty kori, tunkilla saa kätevästi sinkkipinnan rikki niistä tunkin koloista = ruostuu
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• DannyBoy
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 720

on noissa tunkin reijissä se hyväpuoli, jos auto sattuu olemaan matala. niin että ei hallitunkki mahdu alle omassa ex rankussa on lasikuituhelmat. no niin, ne oli vähän kakkos laatua, Puolasta ostettu ei ne paljoo maksanut. mutta oma homma laittaa kiinni. ei mennyt niin sanotusti heitämällä.

Jos nyt pitäs helmat laitaa, niin ostasin muoviset ja laadukkaat. kuten alkup ämmäm helmat.
      Kokovartalokyrpä

Nyt ajossa:
      BMW X5 E45 M-Sport -20
      BMW X5 Sport package -07
      EX: Pirusti Pemareita

Comment

• jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16445
        • Asikkala

Originally posted by Morriz View Post
        Kaikella sitä pitää päätänsä vaivata.. Ajattelin pistää coupeen helmat ja ankaraa mietintää on aiheuttaneet seuraavat asiat:
        1. Muovia vai lasikusilaitua?
        2. Tunkin rei'illä vai ilman?
        3. Mistä edullisesti?

Malliltaan ne tulevat olemaan yllätys yllätys mallia m3.
        Olen kahlannut noita yritysten sivuja ankarasti silmä kädessä läpi, mutta eihän noista materiaaleista ole infoa. Ja toi tunkitusreikä mietityttää sen takia, että mielestäni ne on pirun kätevät nostaa auto ylös. Vaikkakin eräs aivan prohelmalevikkeidenkuningasmyyjä netissä totesi ettei kukaan nosta bemaria niistä... No minä ainaki olen nostanut enkä häpee yhtään Kätevämpi nostaa jos ei satu olemaan sitä hallitunkkia aina tienpäällä mukana.

No niin pistäkääpä heittäen vinkkiä ja vittuilua
        Muovia ja tunkinreijillä, kestää eikä ole lasikuituvirityksen näköinen jos on reiät orkkispaikoissa.

Comment

• AMP
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2006
          • 536
          • Turku

Aidot muoviämmähelmat purkuautosta tms., niin istuu kuin nenä päähän ja saat sen vielä ylös niistä reijistä. itellä esim ollu kaikki kippanat niin matalia että paljon helpompi nostaa orkkis tunkilla.
          e65 730d

Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...

Comment

• Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11108
            • Oulu

samoilla linjoilla kuin muutkin, eli ehottomasti kannattaa ottaa tunkinreijillä ellet sitten maasturia ole tekemässä. Minun itse piti tehdä ne, kun helmojen kohdalta maavara on n.9 cm ja matalin hallitunkki mitä löysin oli 11 cm korkea, niin yritä siinä sitten tunkea sitä alle Ja tietenkin lasikuituset vaatii aina enemmän työtä, mutta ovatkin vastaavasti halvemmat.

Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• Night-Wind
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1534
              • 02

Itsellä oli ex autossa ensin lasikuituiset M3 helmat, ostin streettuningcarista olikos se 95e hintaan + maalaukset päälle eikä loppuen lopuks miellyttänytkään silmää. Kaikkein vittumaisinta oli se kiinnilaittaminen, ei ollut todellakaan mikään heittämällä menetelmä vaan sai jatkossa vielä 'parannella' paikkoja ja ties mistä raosta pääsi vesi läpi helmojen väliin Myöhemmin pistin tänne ostoilmoituksen ja melkein heti tuli privaa. En muista varmaksi tuliko nuo aidosta M3:sta mikä meni ratakäyttöön vai 318iS M-Sportista mutta vitun hyvin istui Tunkinreiät ja nuo mustat tiivisteet tuli hyödylliseksi loppuen lopuks.
              ex: BMW E38 735iA -97
              ex: MB W211 E200CDI -03
              ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
              ex: BMW E39 528iA -96
              ex: MB W126 300SE -89
              ex: BMW E34 525iAT -95
              ex: BMW E36 316iA -91

Comment

• Morriz
                BTCF Member
                • Nov 2005
                • 1611
                • Honkajoki

No niin tulihan niitä "reikien" puolesta puhujia. On vaan niin hyvän hintasia noi uudet muoviset. Ostoilmo on keikkunu tuolla palstalla jo kohta kuukauden päivät, vaan eipä ole kukaan tarjonnut. No nyt kun olen yritysten sivut selannu siihen malliin, että silmät muistuttaa varmasti bemarin merkkejä niin löysin tällaiset

Ja näitä vielä saa Suomestakin eräästä puljusta eikä ollut edes paha hinta 239€.
                Pääsee ens viikolla tuhlaamaan veronpalautuksia Mikäli kukaan ei vkolopun aikana vastaavia uusia tai käytettyjä tarjoa
                -NO FARMS NO FOOD-

M5 -93 Diamantschwarz
                525i -86 Diamantschwarz
                528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
                X5 3.0d -05 Titansilber metallic

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎