Huomasin tossa aamulla että bemu on vuotanut jotain vaaleaa beigen väristä nestettä/tahnaa moottorin alle. Mitäs tuo mahtaa olla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Vuotaa vaaleaa nestettä
Collapse
X
-
tarkista nyt eka jäähdytesnesteet ja öljyt ja kato onko sekottunu keskenään. Jos paisarissa on öljyä tai öljykorkissa vaahtoo, niin ala sitten ainakin huolestuun.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostKävin justiin kattomassa eikä kyllä löytyny mitään poikkeavaa. Voisko tuo olla mitään muuta nestettä kuin jäähdytys-öljy mix:iä? Se oli semmoista tahna maista ja tosiaan vaalean beigeä.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostMiten muuten tapahtuu tuo pakokaasujen mittaus jäähdytysvedestä ja toisinpäin. Onnistuukohan tuo ihan perus nyrkkipajassa vai pitääkö käyttää ihan kalliissa merkkihuollossa. Pitäs melkeen heti ens viikolla mitata nuo..F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
On kyllä todella yleistä, että paisuntasäiliö muuttaa hieman muotoaan, ns. käpristyy vanhetessaan ja O-rengas sen alaosassa alkaa päästämään nestettä maahan. Myös lohkolämmittimen vastuksen juuresta voi valua nestettä maahan. Kummalla puolella autoa läikkä on ja missä kohdassa tarkalleen?
Myös jäähdytttimen muoviset letkuliitännät hapertuvat vanhemmiten,
varsinkin ylävesiletkun kohdalta.
Voisit tehdä myös siten, että kun auto käynnistetään kylmänä paisuntasäiliön korkki avoinna, tiiraillaan jäähdytysnesteen pintaa vaikkapa taskulampulla. Jos nestepinta alkaa kuplimaan käynnistyksen jälkeen, kannentiiviste on heikossa hapessa ja huonossa tapauksessa kannessa halkeama.
Comment
-
-
No ei ole nyt ihan sata prosenttisen varmaa jos joku sika on pitänyt autoa mun parkkipaikalla kun olen ollut töissä, pitänee kysyä akalta No joo, kyl se ikävä kyllä on mun autosta Lätäkkö oli edestäpäin katsottuna vasemmalla puolella, pitää huomenna tutkia tarkemmin ja autohan on 318is.E91 lci 330xd.
Comment
-
Comment