Elikkä auto on 325 (vanos) E36 autolla ajettu 320 tkm.Perä kolahtaa kun nostaa kytkimen ylös.jos oikein hiljaa nostaa kytkintä niin voi säästyä kolahukselta.Ja muutenki tuntuu että perä on vähä veltto? :think Voiko kyseinen vika johtua puslista vai onko perä entinen??? Apuja kaivataan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 perä kolahtaa?
Collapse
X
-
Kato et perän kiinnikkeet o ehjät. itel samanlainen kolahtelu johtu irronneesta kiinnikeestä jolloin perä kääntyi aina kun lähti. Helpoin tapa kattoo toi on et joku menee autoon ja hitaasti "luistattaen" jarrua vasten yrtittää lähtee liikkeelle ja toinen kattoo auton alle perää. itel se liikku n.5cm vasemmalta puolen alas eli helppo todeta silmämääräisesti jos on samanlailla irti.
Comment
-
-
Minä ottasin auton ekana nosturille, sitte sinne alle vaan kattelemaan lampun kanssa, että missä on väljää vähän roikkuu kardaanissa ja vääntelee raudan kanssa sitä perämurikkaa
Takakelkan puslat? Perän kiinnikkeet? Pitkittäisten tukivarsien etuhelat? Kardaanin kumilaippa?
onhan sielä kohteita vaikka kuinka, itellä kanssa kuulu semmonen vaimea tömpsähdys jostainpäin voimansiirtoa ja mulla se katosi ku uusin pitkittäisten tukivarsien puslatAjossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
-
e36 325i perä revenny korista-Miten korjata??
ikäväkseni jouduin toteemaan kanssa, että perä revennyt irti korista ainakin yhestä kiinnityskohasta. Enempää en viittiny muita tutkia ja pilata päivää. Nyt olis tarkotus tehä vahvistukset kaikkiin kiinnityspisteisiin, tarvisin vain hieman neuvoja vahvistuksen tehneiltä, että millasia vahvistuksia ootte tehneet ja miten? Saisko yksityiskohtasesti työvaiheet? Kiitos ja kumarrus TEILLE jotka maltatte auttaa taas yhden AUTON liikenteeseen ilman kolinoita.
Originally posted by Tattiii View PostItellä alko paukkuu perä toissapäivänä. tänään käytin tarkastettavana ja perähän siellä on opikealtapuoleltarevennyt! huomenna hitsaukseen!
Comment
-
-
Originally posted by tiainee View Postohjeita kaivattais! ajeltii kaikessa rauhassa kaupungilla ja yhtäkkiä moottorijarrutuksessa kuulu perästä aikamoinen jysäys ja nyt se jysähtelee aina kiihdyttäessä ja jarruttaessa.. vähä jännittää
-325i sedan -92 Mauritius blau
-Volvo S80
Comment
-
-
Liityimpä tähän apurungon repeämiskerhoon itsekkin e36 325i -91 lukkoperäisellä. Juurikin tuo repsikan puoleinen etummainen kiinnike oli murtunut irti pintapellistä. Korjaus on menossa siinä vaiheessa että koko peräreppu on pudotettu pois, kiinnityskohdat putsattu pellille, hitsattu halkeamat, hitsattu BMW:n alkup. vahvikepalat paikalleen, maalattu, massattu ja kotelosuojattu. Peräreppu on jo paikallaan, mutta alatukivarret vielä irti.
Tuon korjaaminen on kyllä niin tympäisevää touhua, että korjaus kannattaa tehdä heti ensimmäisellä kerralla kunnolla. Korjaushitsaus pitäisi tehdä myös penkkien takaa pintapellin alta, jotta koriin hitsattu holkki pysyisi paikallaan myös yläpäästään.
Rempasta on kyllä räpsitty kuviakin, vaan eivätpä ole vielä ehtineet dokumentiksi asti.
Nämä vahvikepalat (taka-apurungon 4 lätkää yht reilu 70e) sopivat siis m3:n lisäksi myös muihinkin malleihin: http://www.realoem.com/bmw/showparts...26&hg=41&fg=05
ja tätä repeämis asiaa on käsitelty mm. tässä ketjussa: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72650
Comment
-
Comment