Eli ongelma seuraavanlainen; laitatin alustasarjan autooni (E36 M3 -93) ja auto madaltui perästä liikaa, edestä mitattuna 335mm (eli ihan ok), mutta takana 285mm. Onko ehdotuksia millä nostaa autoa perästä pari senttiä? Iskarit Konin säädettävät ja jouset Intraxin (ostin setin käytettynä, joten en voinut tietää liiallisesta madalluksesta etukäteen).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M3 Alustasarja madaltaa liikaa
Collapse
X
-
Originally posted by O.J View PostEli ongelma seuraavanlainen; laitatin alustasarjan autooni (E36 M3 -93) ja auto madaltui perästä liikaa, edestä mitattuna 335mm (eli ihan ok), mutta takana 285mm. Onko ehdotuksia millä nostaa autoa perästä pari senttiä? Iskarit Konin säädettävät ja jouset Intraxin (ostin setin käytettynä, joten en voinut tietää liiallisesta madalluksesta etukäteen).
ainoa järkevä vaihtoehto on laittaa toisen merkkiset jouset esim eibach
-
-
H&R:n jousien kanssa oma E36 on aikalailla tasapainossa, kun katselee sivuprofiilista pyörien ja lokasuojien välejä..
En ole tosin mitannut. Ja jouset ovat Comfort Kit sarjasta, muistaakseni. Kuitenkin 40/15mm madalluksellaKun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
-
Originally posted by datzka View PostMulla bilstein + eibach setti. Voin sanoo että on hyvä, ei tosin madalla kuin 20mm . En muutenkaan m3:n mitään intraxeja alkas änkemään
Comment
-
-
No ei siinä nyt kauheasti vaihtoehtoja jää jos et alustaan halua kerta koskea. Jotkut 50 profiiliset renkaat alle niin voi nousta vähän.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostNo ei siinä nyt kauheasti vaihtoehtoja jää jos et alustaan halua kerta koskea. Jotkut 50 profiiliset renkaat alle niin voi nousta vähän.
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostOlettasin et omistajan mielestä vanne painuu liian syvälle kaaren sisään ja sitä kautta on hoopon näköinen?ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostOlettasin et omistajan mielestä vanne painuu liian syvälle kaaren sisään ja sitä kautta on hoopon näköinen? Eli eipä vaikuta mitään tollaset järjettömät rengaskikkailut Ja eipä siihen juuri muita järkeviä vaihtoehtoja ole kuin tuo jousien vaihto. Ja e36:ssahan tuo takajousien vaihto on about. 15.min homma per puoli.
Itseasiassa tuo ulkonäkökään ei ole se ongelma, vaan ongelma on se että perästä tuli liian matala. Ottaa kiinni töyssyissä jne., vaikka ajaisi rauhallisestikin. Anyway ratkaisin ongelman (toivottavasti) tilaamalla siihen Eibachin madallusjouset, joiden pitäisi madaltaa 25/15 (ainakin valmistajan mukaan). Katsellaan lisää, kunnes saan nuo alle...
Comment
-
-
Eikö se oo helpoin, kun ostaa tarvikepuljusta jousien väliin niitä kumeja. Itse niillä sain perän korkeuden passeliksi, ei ole tullu vastaan jousia missä ois ollu perän korkeus hyvä. Katsotaan nyt, kun saadaan korkeussäädettävä taakse paikalleen miten käy.. Ja nuo kumit ei montaa euroa maksa, riittää ko tunkkaa auton ylös ja pukkaa väliin.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
Comment