Autossa on M-sport suspension (varustekoodi 704), ja nyt pitäis vaihtaa iskarit eteen. Nuo alkuperäiset M- iskarithan on suht. kalliita ja ajattelinkin että voiskos tohon laittaa ihan vakio iskarit mitä esim. Motonet kauppaa. Siis ei "M" versiot. Noi M- iskarit on ilmeisesti vähän lyhemmät ja jäykemmät kun noi vakiot, mutta onko muuta eroa? Meneekö asennus kivuttomasti jos vaihdan tilalle vakiohilppeet??? Entä nouseeko keula noilla vakioiskareilla? Nuo alkuperäiset M- jouset pidän tai sitten toinen vaihtoehto on Weitecin -30mm jouset. Tietysti joku Weitecin alustasarjakin vois olla ihan hyvä, mutta takapää on jo aiemmin rempattu ja toisaalta auto varmaan vaihtuukin kesän mittaan - eli kovin suuria summia ei viittis enää sijottaa. Auto on e36 325i Coupe mallia 10/1991. kiitos!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sopiiko vakio iskarit M- versioiden tilalle? (e36)
Collapse
X
-
Laakkosella on e46 M-iskarit halvemmat kuin vakiot, joten ihme olisi jos ne todellakin on e36 biimeriin kovin paljon kalliimmat?e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Älä sinne nyt ainakaa mitää motonetin vempuloita laita, suosittelen niitä alkuperäsiä M-iskareita. Ihan jo perjaatteesta ja on kuitenkin varmasti paremmat ajaa kuin vakiot tarvikeiskarit
Epäilen myös että yläpäänlaakeri voi olla erilainen kuin vakio alustaisessa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostÄlä sinne nyt ainakaa mitää motonetin vempuloita laita, suosittelen niitä alkuperäsiä M-iskareita. Ihan jo perjaatteesta ja on kuitenkin varmasti paremmat ajaa kuin vakiot tarvikeiskarit
Epäilen myös että yläpäänlaakeri voi olla erilainen kuin vakio alustaisessa.
Täysin samat iskarit myy Motonet kuin laakkonen. Jos siis BMW:n vakioiskareista (Sachs) puhutaan...Last edited by theelekrep; 09-01-2008, 16:55.e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostÄlä sinne nyt ainakaa mitää motonetin vempuloita laita, suosittelen niitä alkuperäsiä M-iskareita. Ihan jo perjaatteesta ja on kuitenkin varmasti paremmat ajaa kuin vakiot tarvikeiskarit
Epäilen myös että yläpäänlaakeri voi olla erilainen kuin vakio alustaisessa.
Niin ja mulla on h&r -40 jousien parina boge turbot eikä mitään valittamista.
Meneeköhän pitkäkin aika että joku haukkuu bogeja...Last edited by jr66; 09-01-2008, 18:04.
Comment
-
-
Originally posted by kovaluu1 View Postmulla kans sama ongelma..autos ON M-sport alusta ja etuiskarit pitäis uusia..auto on e36:n. Laita tänne minkälaisia iskarin hintoja löysit. Mun käsityksen mukaan keula nousee jos laittaa tavalliset iskarit tilalle.Last edited by juha77; 09-01-2008, 18:22.e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostYlälaakeri on samanlainen vakio- ja m-alustassa, m3 erikseen sitten ja tämä ei ole epäily, realoem kertoo.
Niin ja mulla on h&r -40 jousien parina boge turbot eikä mitään valittamista.
Meneeköhän pitkäkin aika että joku haukkuu bogeja...
Comment
-
-
Eiköhän kuitenkin kannata laittaa jotku hieman jämäkämmät iskarit jos kerran on matalampi M-sport alusta. Saattaa olla liian pehmeät ne vakioiskarit jäykemmille jousille, no toi oli mututuntumaa, mutta eikös Bilstein Sprintiä löydy E36:een. Luulis ainakin olevan hyvä iskari.
Hinnoista en kyllä ole kovin tietoinen, mutta tuskin ne ainakaan alkuperäisiä kalliimmat on.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
Comment