Moottorin vasen puoli hikoilee öljystä öljypohjan etuosan puolelle saakka. hikoilu ei ole edennyt öljypohjan takaosan tienoille jossa tyhjennysproppukin on vaan vuoto tapahtuu edempänä.
Olen tarkastanut huohottimen röörin ja separaattorin ja kuivalta vaikuttavat.
Moottorin etupää on kuiva. Kansi on ylempää kuiva eikä ventt. koppa vuoda.
Painekytkimen tienoo ja öljyputken liitos ovat kuivat
Myöskään ei käsikopelolla öljyfiltterin tienoilla löydy vuotoa.
Ahdastahan siellä on..
Voisiko vuoto olla öljyfiltterikompleksin alaosassa, siellähän on liitoskohtaa ja tiivistettä.
Entäs kansipahvi tällä kohtaa, voiko se tihuttaa ulospäin?. Moottorin oikea puoli on täysin kuiva.
Korostan, että mitään tippuvuotoa ei ole vielä kyseessä vaan vain kosteaa moottorilohkon pintaa ja öljypohjan kylkeä.
Moottori on aikaisemmin ollut täysin kuiva ja vuotamaton. Marraskuussa ainakin kaikki oli vielä kuivaa katsellessani pohjaa alta päin öljyä vaihtaessani.
Perfektionistisena öjyvuotofoobikkona olen vain kiinnostunut asiasta ja siitä onko kellään muulla kokemusta vastaavasta ja tietoa mikä voisi olla syynä.
Pitänee unohtaa asia ja potkia kaasua entistäkin enemmän ?
Olen tarkastanut huohottimen röörin ja separaattorin ja kuivalta vaikuttavat.
Moottorin etupää on kuiva. Kansi on ylempää kuiva eikä ventt. koppa vuoda.
Painekytkimen tienoo ja öljyputken liitos ovat kuivat
Myöskään ei käsikopelolla öljyfiltterin tienoilla löydy vuotoa.
Ahdastahan siellä on..
Voisiko vuoto olla öljyfiltterikompleksin alaosassa, siellähän on liitoskohtaa ja tiivistettä.
Entäs kansipahvi tällä kohtaa, voiko se tihuttaa ulospäin?. Moottorin oikea puoli on täysin kuiva.
Korostan, että mitään tippuvuotoa ei ole vielä kyseessä vaan vain kosteaa moottorilohkon pintaa ja öljypohjan kylkeä.
Moottori on aikaisemmin ollut täysin kuiva ja vuotamaton. Marraskuussa ainakin kaikki oli vielä kuivaa katsellessani pohjaa alta päin öljyä vaihtaessani.
Perfektionistisena öjyvuotofoobikkona olen vain kiinnostunut asiasta ja siitä onko kellään muulla kokemusta vastaavasta ja tietoa mikä voisi olla syynä.
Pitänee unohtaa asia ja potkia kaasua entistäkin enemmän ?
Comment