Eli oon ihmetelly jo vähän aikaa että miks lämppäri ei puhalla sisälle lämmintä kun vasta 2000rpm jälkeen. Tänään sit koitin ajon jälkeen alavesiletkua ja se oli ihan kylmä. Lämpömittari näyttää normaalia lämpötilaa (viisari ylös) ja siihen se on aina pysähtynyt.
 
Vanhoja topikkeja lukiessa tulee ilmi että joko vesipumppu lopussa tai sitten ilmaa jarjestelmässä. Kylmänä jäähdytys nesteen pinta on ihan alhaalla. Eikös sen pitäisi olla tuossa kalt -merkissä.
 
Voisko tota M43B16 koittaa ilmata siten että lisäisin paisariin nestettä ja ilmausruuvi auki syyläristä ja painelisin vaikka alavesiletkua?
					Vanhoja topikkeja lukiessa tulee ilmi että joko vesipumppu lopussa tai sitten ilmaa jarjestelmässä. Kylmänä jäähdytys nesteen pinta on ihan alhaalla. Eikös sen pitäisi olla tuossa kalt -merkissä.
Voisko tota M43B16 koittaa ilmata siten että lisäisin paisariin nestettä ja ilmausruuvi auki syyläristä ja painelisin vaikka alavesiletkua?
 
							
						 
  oli varmaan ollu kans pumpun vaihto mielessä mut luulen et ei ollu tuletinta saanu irti, ku olu tiukas.nii ja nesteen katoaminen loppui siihen, ja lämmöt on riittäny.
oli varmaan ollu kans pumpun vaihto mielessä mut luulen et ei ollu tuletinta saanu irti, ku olu tiukas.nii ja nesteen katoaminen loppui siihen, ja lämmöt on riittäny.
							
						 (niin ku teinki)
 (niin ku teinki)
							
						
Comment