Kaikki haukkuu weitecciä mutta missään ei perusteluja.
Itse tilasin Weitecin -30/15 jouset, en ole päässyt asentamaan mutta mitä vikaa näissä on verrattuna muiden valmistajien malleihin?
Itsellä ainakin Weitecistä huonoja kokemuksia. Jouset poikki vajaassa vuodessa ja jouset kuoleentuu ja lysähtää todella nopeasti! Kahdesta autosta kokemuksia kyseisillä jousilla. Täältä ääni Eibachille ja H&R:lle.
e36 316:seen varmaankin välttää weitecin -30/15 jouset kun se ei kulje niin kovaa ....Mistähän saisi edullisesti?
Multa saat edullisesti jos ei mulle maistu. Laitan tuossa kk päästä kiinni autoon ja jos ei mulle kelpaa niin otan pois ja laitan säädettävän alustasarjan tilalle.
Kokeile taikatryffeleitä,niitä saa laillisesti ostaa Alankomaiden sisäpuolella älypuodeista. Käyttöohjeet annetaan mukaan, jos et saa sellaisia niin pyydä myyjältä ja lue ne ensin - hyvää matkaa!
Täällä myös 4 koneisessa H&R 40/15 jouset alla vakio iskunvaimentimilla ja yllättävän hyvin toimii. Omiin tarpeisiin pudotus on ainakin juuri sopiva. Nyt jos olisin alustaa ostamassa niin ehdottomasti ostaisin tuon Antti_O:n mainitseman -40/15mm H&R "comfort kitin"
Onko noissa 6-koneisiin tarkoitetuissa muuta eroa 4-koneisiin tarkoittettuihin kun jäykkyys? Ajattelin vaan että meneeköhän alusta liian jäykäksi jos laittaa tuollaisen 6-koneeseen tarkoitetun? Mites sitten esim.tuo malli käy kun auto on -94?
Onko noissa 6-koneisiin tarkoitetuissa muuta eroa 4-koneisiin tarkoittettuihin kun jäykkyys? Ajattelin vaan että meneeköhän alusta liian jäykäksi jos laittaa tuollaisen 6-koneeseen tarkoitetun? Mites sitten esim.tuo malli käy kun auto on -94?
Mietin tossa kun kesävanteet on vaan 15" niin oliskohan ihan tyhmä idea laittaa 30/00 madallusjouset? Ei madaltas liikaa ja korjais kuitenkin auton takakenon pois.. Entinen e36 15" vanteilla nimittäin raapi joka hidasteeseen vaikka madallus ei ollut kun 20/20 papereiden mukaan.
Comment