Originally posted by Bemu500
View Post
e36 328i luistonestosta
Collapse
X
-
mulla sama homma tossa sigun autossa ja kyllä sen huomaa varsinki pimeellä
ihan normaalia
-
No mulla värähtää kyl niin paljo et vastaantulijaki varmana huomaa. Pitää kokeilla et ostaa jonku paremman akun. Nyt siellä taitaa olla joku about 55-60ah vanha perusakku.Originally posted by jami View PostMulla tekee silleen että kun luistonesto ottaa kiinni ni valot "värähtää" mutta ei himmene ainakaan pahasti (pimiällä huomaa). Paikaltaan voi lähtä ihan normaalisti eli ei meinaa sammua, hirviä rallatus vaan kuuluu
. Mulla lukee varustelistassa että ASC+T eli joku vakautusjärjestelmä löytyy.
Ja en kyllä jaksas mitenkään uskoa et ois bemariin jätetty tollanen "ominaisuus". Ja vaikka ne veis miten virtaa niin luulis et ois virtajärjestelmää paranneltu sitä mukaa?
edit. ja joo siis oon tarkottanu koko ajan ajovaloja.
Leave a comment:
-
Mulla tekee silleen että kun luistonesto ottaa kiinni ni valot "värähtää" mutta ei himmene ainakaan pahasti (pimiällä huomaa). Paikaltaan voi lähtä ihan normaalisti eli ei meinaa sammua, hirviä rallatus vaan kuuluuOriginally posted by Bemu500 View PostEli kyseessä vm 96/97(facelift) e36 ja sellasta kyselisin et onkohan tavallista et kun luistonesto ottaa kiinni niin valot himmenee samalla? Ja jos paikaltaan lähtee luistonesto päällä niin monesti meinaa väkisellä sammua auto. Luistonesto pois kytkettynä ei mitään probleemaa. Ja itse voisin olettaa et huono akku vois aiheuttaa tollasta?
Ja onko e36:ssa ollut vielä mitään muuta kuin pelkkä sutimisen esto?
. Mulla lukee varustelistassa että ASC+T eli joku vakautusjärjestelmä löytyy.
Leave a comment:
-
On.Originally posted by Bemu500 View Postonkohan tavallista et kun luistonesto ottaa kiinni niin valot himmenee samalla?
Sen verran reilusti jarrujen sähköllä ohjailu ottaa virtaa. Saman ilmiön saat kun jarrutat kunnolla ja abs:t rutisee.
Leave a comment:
-
Eipä himmentyneet ainakaan mullaOriginally posted by Bemu500 View PostEli kyseessä vm 96/97(facelift) e36 ja sellasta kyselisin et onkohan tavallista et kun luistonesto ottaa kiinni niin valot himmenee samalla? Ja jos paikaltaan lähtee luistonesto päällä niin monesti meinaa väkisellä sammua auto. Luistonesto pois kytkettynä ei mitään probleemaa. Ja itse voisin olettaa et huono akku vois aiheuttaa tollasta?
Hyytyy varmasti, jos lähtee luistonesto päällä "läppä tiskissä"
Kyllä mulla oli E36 328i -96 mallissa luistonesto/ajonvakautus:think
Leave a comment:
-
himmenee?? Kyllä mun 328 alkaa tuo luistoneston merkkivalo vilkkuu, kun se puree kiinni. Omassa autossa tuntuu, että saa aika reippaasti renkaat pyöriä tyhjää, ennenkuin koko luistonesto edes reagoiOriginally posted by Bemu500 View PostEli kyseessä vm 96/97(facelift) e36 ja sellasta kyselisin et onkohan tavallista et kun luistonesto ottaa kiinni niin valot himmenee samalla? Ja jos paikaltaan lähtee luistonesto päällä niin monesti meinaa väkisellä sammua auto. Luistonesto pois kytkettynä ei mitään probleemaa. Ja itse voisin olettaa et huono akku vois aiheuttaa tollasta?
Eikä kyllä itselläni ole ollut mitään liikkelle lähtö ongelmia.
Leave a comment:
-
e36 328i luistonestosta
Eli kyseessä vm 96/97(facelift) e36 ja sellasta kyselisin et onkohan tavallista et kun luistonesto ottaa kiinni niin valot himmenee samalla? Ja jos paikaltaan lähtee luistonesto päällä niin monesti meinaa väkisellä sammua auto. Luistonesto pois kytkettynä ei mitään probleemaa. Ja itse voisin olettaa et huono akku vois aiheuttaa tollasta?
Ja onko e36:ssa ollut vielä mitään muuta kuin pelkkä sutimisen esto?Tags: None
Leave a comment: