Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328i luistonestosta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • enyce
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 381
    • LTI

    #16
    kyllä mun mielestä asc eli vetoluistonesto käyttää kans jarruja ja pätkii moottoria, en oo 100% varma kylläkään että joku fiksumpi voi korjata sit
    Mjaa...
    E70 3.0sd
    EX:e36M3individual cäbi
    EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
    EX: 523iSUOMIAUTO

    Comment

    • Risto113
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 1204
      • GrassLake

      #17
      Originally posted by enyce View Post
      kyllä mun mielestä asc eli vetoluistonesto käyttää kans jarruja ja pätkii moottoria, en oo 100% varma kylläkään että joku fiksumpi voi korjata sit

      näin se e39:n kohdalla onkin. e36 en tiedä, siinä kun on ilmeisesti ollut molemmilla merkinnöillä sitä... e39:ssä siis aina asc tai dsc, asc+t merkinnästä on siinä jo luovuttu.

      Comment

      • Sene
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 925
        • Enschede, The Netherlands

        #18
        Itse luistonesto ensin rajoittaa tehoa extra kaasuläpällä ja sen jälkeen lyö jarrua tarvittavasti. Ei mitään käryä mitä itse +T siihen tekee. Tämä siis normaalilla ASC:llä.
        F11 LCI 535xi


        Ex.

        E36 320i sedan
        E36 LCI 328i coupe
        E61 LCI 530xi

        Comment

        • 928 GTS
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2006
          • 1559
          • Helsinki

          #19
          Kyllä ainakin ensimmäisissä luistoneston versioissa ASC tarkoitti nimenomaan pelkkää bensansyötön katkomista ja ASC+T toi lisäksi jarrun painamisen. Tämä siihen aikaan kun mistään ajonvakautusjärjestelmistä ei vielä ollut myyntiin asti ehtinyttä sovellusta olemassakaan eli n. 20 vuotta sitten. Uudemmissa malleissa lyhenteiden merkitystä on voitu tietenkin muuttaa.
          -92 928 GTS
          -98 550 Maranello

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #20
            Originally posted by Risto113 View Post
            näin se e39:n kohdalla onkin. e36 en tiedä, siinä kun on ilmeisesti ollut molemmilla merkinnöillä sitä... e39:ssä siis aina asc tai dsc, asc+t merkinnästä on siinä jo luovuttu.
            E39:ssä on nimen omaan asc+t. Napissa lukee vain asc, mutta asian voit tarkistaa käyttöohjekirjasta.

            Comment

            • Risto113
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2005
              • 1204
              • GrassLake

              #21
              Originally posted by Bmw Master View Post
              E39:ssä on nimen omaan asc+t. Napissa lukee vain asc, mutta asian voit tarkistaa käyttöohjekirjasta.
              oikeassa olet, käyttää siis myös jarruja. tarkoitin nappien tekstejä, tuota asc+t:tä ei muualta kuin ohjekirjasta löydykkään.

              Comment

              • Mr_Doctor
                Bimmer Fanatic
                • May 2006
                • 226
                • Parolannummi

                #22
                Onko kaikissa E36:sissa tuo luistonesto poiskytkettävissä vai onko joitain malleja missä sitä ei saa pois päältä?

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎