eli tarttisin varmaa tietoa tai onko joku vaihtanut e36 328.iin 325i.n perää.. että meneekö 325i perä suoraan paikoilleen 328.iin ? (kumpikin perä on typ 188) passaako kardaanin ja vetareiden puolesta jne. ja miten vaikuttaa erityisesti ajettavuuteen ? 325i perän välitys=3.15 ja 328i perän välitys=2.93
e36 325i perä-->328i
Collapse
X
-
miten esim. tuon välityseron huomaa ? esim. jos tällä hetkellä tuolla 2.93 perällä nelosella kulkee noin 210km/h ennen ku rajoitin alkaa hakkaamaan, niin paljoako se menis tuolla 325i perällä ? ja huomaako kiihtyvyydessä selvää eroa ?Originally posted by Tomba87 View PostIte vaihdoin omaani(328i) juuri 325i:n lukollisen murikan ja suoraan se sinne menee. Kyllähän sen välityseron huomaa, itseäni ei juuri haitannut mutta jos paljon ajat matka-ajoa niin saattaa alkaa häiritä..
Comment
-
Ei ole enää niin tarkkaa muistikuvaa kun on kohta vuoden päivät ollu tuo 2,93 perä taas kiinni, piti vaihtaa takas kun alko ujeltaa niin pahasti se lukkoperä.Originally posted by hamann View Postmiten esim. tuon välityseron huomaa ? esim. jos tällä hetkellä tuolla 2.93 perällä nelosella kulkee noin 210km/h ennen ku rajoitin alkaa hakkaamaan, niin paljoako se menis tuolla 325i perällä ? ja huomaako kiihtyvyydessä selvää eroa ?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
laske! eihän tuo mitään ydinfysiikkaa oleOriginally posted by hamann View Postmiten esim. tuon välityseron huomaa ? esim. jos tällä hetkellä tuolla 2.93 perällä nelosella kulkee noin 210km/h ennen ku rajoitin alkaa hakkaamaan, niin paljoako se menis tuolla 325i perällä ? ja huomaako kiihtyvyydessä selvää eroa ?
Comment
-
Äkkiseltään laskettuna ~225,8km/h.
Ite ehkä vertaisin kierroksia maantieajossa viitosvaihteella vaikka 100km/h, kun sillä alueella korkeat kierrokset/lyhyet välit eniten häiritsee, jos on häiritäkseen.
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
no tulihan se sieltäOriginally posted by O-Peksi View PostÄkkiseltään laskettuna ~225,8km/h.
Ite ehkä vertaisin kierroksia maantieajossa viitosvaihteella vaikka 100km/h, kun sillä alueella korkeat kierrokset/lyhyet välit eniten häiritsee, jos on häiritäkseen.
meinaatko että tiuhemmalla perällä kulkee kovempaa samoilla kierroksilla?
Comment
-
Eiköhän tuo 225 ole lähempänä huippuja vitos vaihteella
Itseä ainakin häiritsisi suunnattomasti jos motarivauhdeissa kierrokset nousee yhtään. Nytkin kaipaisi kutospykälää. Harmi vaan, että 3.2 M3:n 6-loviset ei oo turhan yleisiä myynnissä ja jos on niin hintaa löytyy
S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Oho, meni verrannot väärinpäin...
pitikin mennä koskemaan näppikseen..
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
kyllä se mulla ainaki vitosella menee sen 250km/h.. mittarin mukaanOriginally posted by pyroz View PostEiköhän tuo 225 ole lähempänä huippuja vitos vaihteella
Itseä ainakin häiritsisi suunnattomasti jos motarivauhdeissa kierrokset nousee yhtään. Nytkin kaipaisi kutospykälää. Harmi vaan, että 3.2 M3:n 6-loviset ei oo turhan yleisiä myynnissä ja jos on niin hintaa löytyy

ja ite sain tulokseksi 195km/h sillä 325i perällä...
Comment
Comment